AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Hei, har de siste dagene opplevd press trykk i brystet. Er 25 uker på vei. Har slitt med noe halsbrann noen dager så kanskje det kan være forklaringen? Synes jeg er mer tungpusten men det er vel normalt nå som magen har blitt større og alt presses oppover. Noen med samme erfaring? Trenger vel ikke å kontakte lege for dette? Anonymkode: 5c88a...bd7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Jeg kjenner på mer tungpust ja. Er i uke 26 og har gjort d en stund. Snakket faktisk med lege om det og det ble sagt at det er normalt - så sant du ikke har andre tegn til luftveisinfeksjon da Anonymkode: b9c93...a25
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Har sikkert fått dårligere holdning og strammere brystrygg. Anonymkode: 4d0a6...3ff
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Jeg hadde slike symptomer, og det viste seg å være blodpropp. Gå til lege, sjekk deg. De sjekker blodplateverdier og tar en blodprøve som heter d-dimer. Blodgassprøve tar de på sykehuset. Evt. CT-røntgen. Anonymkode: 6e8a2...69d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Så eneste symptomet du hadde på blodpropp i lungene var trykk i brystet og noe tungpust? Hadde du konstant press i brystet som ble verre eller bare av og til? Har ikke vært sengeliggende så rart hvis jeg skulle fått blodpropp i lungene men man vet jo aldri Anonymkode: 5c88a...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå