Sinsiew Skrevet 19. mars 2021 #21 Del Skrevet 19. mars 2021 Jepp. Her får begge barna påskeegg(3 år, og 11 mnd). Storesøster får kindermaxi, cashewnøtter, paranøtter, sjokokuler, litt ostepop og bær. Lillesøster får en liten bit av en kindermaxi, nøttesmør, maisstenger og en liten pose hjemmelaget skyr. De får svært sjeldent godteri(og jeg sier de, for storesøster er svært glad i å dele, og klarer å stikke til lille søster litt sjokkis de gangene hun får). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 19. mars 2021 #22 Del Skrevet 19. mars 2021 Min toåring, som er yngst av tre, kommer til å få påskeegg med kvikk lunsj, smoothier, frukt og sånn «babygodis». De andre får det samme, bare med litt mer ekte godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #23 Del Skrevet 19. mars 2021 atropos skrev (35 minutter siden): Min toåring, som er yngst av tre, kommer til å få påskeegg med kvikk lunsj, smoothier, frukt og sånn «babygodis». De andre får det samme, bare med litt mer ekte godteri. Kvikklunsj er ikkje godteri? 🙂 Anonymkode: f5b5f...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #24 Del Skrevet 19. mars 2021 Mine fikk ikke godteri, inkl . påskeegg, fra de var 4-5 år, fordi de da så at søskenbarna hadde det da vi feiret påske sammen. Om ikke det hadde skjedd, hadde jeg nok ventet lenger. Hvorfor introdusere usunne ting som godteri før det blir etterspurt sier jeg. Altså, jeg er glad jeg ventet med å gi dem godteri. Det er ikke noe positivt med godteri objektivt sett. Anonymkode: e49fb...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #25 Del Skrevet 19. mars 2021 Introduserte ikke godteri før nærmere 4 år med eldste. Men yngre søsken får selvsagt når andre i familien får. Noe annet ville ikke fungert. Mine barn fikk påskeegg for første gang i fjor, da var de nesten 3 og neste 5. Anonymkode: bb964...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbue89 Skrevet 19. mars 2021 #26 Del Skrevet 19. mars 2021 Nei. Hun blir fortsatt superglad for en banan, hun, og aner ikke hva påske er. Så det gidder jeg ikke å styre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #27 Del Skrevet 19. mars 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Kvikklunsj er ikkje godteri? 🙂 Anonymkode: f5b5f...c0f Hæ? Hvorfor i all verden ikke? 😅 Anonymkode: 8c5e8...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #28 Del Skrevet 19. mars 2021 Har ikke noe barn på to år Anonymkode: b98b9...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #29 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har ikke noe barn på to år Anonymkode: b98b9...c73 Bra svar 😋👍 Anonymkode: f5b5f...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #30 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja 2 åringen skal få påskeegg i år. Det er fordi han har to eldre søsken som får. Han får stort sett det samme som de andre. Sjokolade og diverse annet godt Minus seige ting som han ikke er så god på å svelge. Anonymkode: 7be62...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #31 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja, søskene får så da får 2 åringen også. Hadde det vært enebarn hadde jeg drøyt det noen år. Anonymkode: c5cf6...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 19. mars 2021 #32 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kvikklunsj er ikkje godteri? 🙂 Anonymkode: f5b5f...c0f Jo? Les innlegget mitt igjen. Tror det skulle være forståelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå