AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Del Skrevet 19. mars 2021 Skal dere gi barna på 2 år påskeegg i år? Hva får dem i egget? Er usikker på om jeg skal gi påskeegg eller ikke. Anonymkode: 8c75d...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja det fikk han. Han var 2 år i påska i fjor. Hvorfor skulle han ikke få det? Har mer tro på at barn kan få litt isteden for å bli fullstendig nektet godteri. Anonymkode: 09af3...a88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Del Skrevet 19. mars 2021 Såklart. Ikke kjempemye, men litt ostepop, noe sjokolade, kanskje en leke barnet kan pusle litt med eller en liten bok. Anonymkode: 4b5f2...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såklart. Ikke kjempemye, men litt ostepop, noe sjokolade, kanskje en leke barnet kan pusle litt med eller en liten bok. Anonymkode: 4b5f2...4c8 Barnet mitt har eldre søsken da så da ser jo barnet at de får noe, men gjorde det samme da eldste var liten. Påskeegg jakt er alltid gøy. Hadde påskeeggjakt for ett år siden også med minste. Gjemte det under en bøtte og hadde 2 andre bøtter ved siden av så velta barnet nøttene. Hadde det kjempegøy. (Vi hadde jakten ute) Anonymkode: 4b5f2...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 19. mars 2021 #5 Del Skrevet 19. mars 2021 Selvfølgelig fikk de det da de var 2 år. Mener det gikk i kindersjokolader, gomp-esker, seigmann, påskemarsipan osv. Tror de fikk påskeegg av besteforeldrene også; det som ikke ble spist, ble spart til senere eller spist av oss voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Del Skrevet 19. mars 2021 Sønnen min fikk første gang da han var nesten 2. Han fikk ikke godteri ennå da, men fikk en liten leke, en smothiepose, en eske rosiner og en liten pose med sånn snacks for babyer som ligner på ostepop. Hadde han hatt eldre søsken så hadde det sikkert blitt litt godteri også. Anonymkode: edc0a...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Del Skrevet 19. mars 2021 Min på 14mnd får. En smoothie og noen biter med påskeskum. Anonymkode: dfc34...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja, vi kjøpte et sånt pitte pittelite egg. La oppi fruktbiter og leker. Anonymkode: 5d382...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Del Skrevet 19. mars 2021 Får første gang nå. 3,5 år. Altså et lite ett. Anonymkode: 211b6...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skal dere gi barna på 2 år påskeegg i år? Hva får dem i egget? Er usikker på om jeg skal gi påskeegg eller ikke. Anonymkode: 8c75d...6dc Fått hvert år av besteforeldre. Første året var det smokker, andre året en leke, 3 året litt godis. Anonymkode: 19b78...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Del Skrevet 19. mars 2021 Datteren min er nettopp fylt 2 og jeg vurderer påskeegg til henne. Tenker hun kan få et Kinderegg ihvertfall, og kanskje noe smångodt eller påskeskum? Anonymkode: 1f86a...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 19. mars 2021 #12 Del Skrevet 19. mars 2021 Får hvert år av moren min, fikk første da hun var fire måneder 😅 da fikk hun en klemmepose med smoothie, solbriller, tannbørste og tannkrem. I fjor fikk hun en liten sjokolade pluss litt godteri, ullsokker, tegnesaker og ei bok. Hva hun får i egget sitt i år, vet jeg ikke 🤷🏻♀️ Men hun har laget i stand ett til lillesøster på seks uker også 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årolilja Skrevet 19. mars 2021 #13 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja, det er jo kjempekoselig! Bare fyll egget med blåbær, druer, tørket aprikos o.l. i tillegg til litt godis 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lija Skrevet 19. mars 2021 #14 Del Skrevet 19. mars 2021 Mi fyller 2 snart og jeg har ikke tenkt til å gi, (for hu er like fornøyd om a får et ekte egg)😂 men tipper vel at besteforeldre kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #15 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja, han får et påskeegg fult av druer, han eeeeelsker deruer, så for han er det som godteri😊 Anonymkode: 9a2a5...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #16 Del Skrevet 19. mars 2021 1,5 og 2,5år på mine. De får en Kindersjokolade i egget, ellers går det i noen leker, blåbær, noen gullfisk (den snacksen), havrefras, og div. frukt. Anonymkode: c5eba...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Del Skrevet 19. mars 2021 Min snart toåring får påskeegg. I vårt hus er det godteri som gjelder i egget. Han har to større søsken og vet veldig godt hva godteri er. Får også lørdagsgodt hver lørdag. Både lørdagsgodt og påskeegg i mindre størrelse enn søsknene selvsagt. Barna får generelt sett ikke mye godteri. Jeg synes det beste er å lære barna at godteri er lov, koselig og hyggelig, men at det handler om anledning. Utenkelig med godteri på hverdager og det er ungene inneforstått med. Anonymkode: dcd00...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #18 Del Skrevet 19. mars 2021 Vi hadde ikkje begynt med godteri på den tida (ingen eldre søsken), så toåringen fekk sånn "babysnacks" i påskeegget, og sokkar med kaninmønster. Året etter fekk ho sjoko fordi barnehagen hadde skapt forventning om "masse sjokolade". Anonymkode: f5b5f...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #19 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja, men kun fordi eldre søsken får. Eldste barnet var større første gang hun fikk påskeegg, men med 2 åringen er det umulig å holde tilbake. Vil jo ha det samme som sine eldre søsken. Får riktig nok mindre mengder. Anonymkode: f7f91...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 19. mars 2021 #20 Del Skrevet 19. mars 2021 Yngste fikk da hun var nesten 2. Født i juni. De andre fikk, da fikk hun også. Hun hadde ikke smakt godteri før, hun fikk en Ellas smoothie og noe tørket babysnacks (pose med tørkede grønnsaker i staver tror jeg det var). Veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå