Gjest tass2406 Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Må få ut litt frustrasjon... Har førsøkt å få barn i 2 år nå, og det forventes av ALLE at det kommer en arving snart. Mamma, pappa, søsken, venner og arbeidskollegaer. Vil liksom ikke legge ut til halve verden at, "neida, her prøver vi men får det ikke til." Og ikke nok med det, men så ringer det fire venninner i tur og orden og forteller at de skal bli mamma + at ei jeg jobber med kommer på jobb og sier at hun har blitt gravid ved et uhell!!!!!!! Er til å grine av... Jeg som hele tiden har sagt at får vi barn så er vi heldig, og går det ikke så er det ikke meninga. Men nå får jeg tårer i øynene bare jeg ser en gravidmage, en baby eller en barnevogn. Begynner å bli deppa. Mannen har testet svømmerne i dag, og de er i kjempeform! Og jeg venter på svar fra de siste blodprøvene før jeg kan begynne på vår første Pergokur. Håper det funker.....
Chiquita Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Lykke til. Jeg kjenner følelsen du sitter med nå, og jeg håper at dere lykkes etterhvert. Om ikke Pergokuren fungerer, så finnes det da fremdeles andre "hjelpemidler" også...
Imax Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Skjønner godt frustrasjonen. Det jeg sier til meg selv er at når jeg får barn så er det venninnene som er misunnelige (for da er de ferdige...). Uansett, lykke til, og ikke glem at du er i godt selvskap her inne!
Gjest tass2406 Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Takk for det... Det er kun personer som sliter som har forståelse for problemet. Det er sikkert derfor jeg ikke har sagt det til kjente og kjære enda...
Skytte Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Kjenner til det der ja..Det liksom vokser gravide på trær her for tiden..Fire på min jobb som skal ha........! Men det må vel jaggu bli min tur også snart..... Håper virkelig det klaffer for dere nå!! Masse lykke til!
Felixa Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Vet så altfor godt hvordan du har det. Håper virkelig Pergotime er det som skal til for dere. Også har du jo oss å lufte frustrasjoner til. Lykke til!
Felicity Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 Hei. Ville bare gi deg en stor og ønsker dere lykke til Hilsen Lene.
Gjest tass2406 Skrevet 26. august 2005 #8 Skrevet 26. august 2005 Takk for all støtte! Vet det er mange her som sliter med det samme. Lykke til til alle dere også.
~Capricorn~ Skrevet 26. august 2005 #9 Skrevet 26. august 2005 Ville bare si at jeg vet akkurat hvordan du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå