Adonia Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 er det noen som vet hvor man finner en grå, ettersittende genser. med "diamant"-knapper? har nemlig sett det på noen i oslo, og syns den er så fin! noen som vet hvor jeg kan finne noe lignende?
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Kan det være Bik Bok? Jeg har iallefall kjøpt en mørkegrønn der, som er ettersittende med diamant-knapper... (men det er knapper hele veien ned, så da blir det vel mer en cardigan enn en genser...)
Adonia Skrevet 26. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2005 hmm. ble litt usikker nå jeg. mulig at den hadde knapper hele veien ned. skal sjekkes ut i hvertfall! tusen takk. lenge siden du kjøpte den eller?
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Det er vel kanskje 3-4 uker siden jeg kjøpte den, men da tror jeg den nettopp var kommet inn
Gjest Tristessa Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 Bennetton har i alle fall cardiganer med diamanter, i alle fall her i Bergen!
Adonia Skrevet 29. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2005 kunne ikke finne den hverken på bikbok eller bennetton. men hva er VO? :klø:
Scheherazade Skrevet 29. august 2005 #8 Skrevet 29. august 2005 VO er en kjede som iallfall finnes i Bergen. Har bla butikk på Galleriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå