AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Dette med å hetse folk som er heterofile i den forstanden det alltid har betydd, ved å si at de er transfobi og "super straight" Hvem har gitt dere friheten til å definere noen andre enn dere selv? Folk lar transkjønnede få definere seg selv, men dere kan ikke definere oss andre, og lage nye ord for noe som har eksistert og hatt en betydning i tusenvis av år! Ikke fortell meg hvem jeg er, så skal jeg ikke fortelle deg hvem du er heller! Takk for meg. Anonymkode: cc6d9...352 9
Gjest someone_here Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette med å hetse folk som er heterofile i den forstanden det alltid har betydd, ved å si at de er transfobi og "super straight" Hvem har gitt dere friheten til å definere noen andre enn dere selv? Folk lar transkjønnede få definere seg selv, men dere kan ikke definere oss andre, og lage nye ord for noe som har eksistert og hatt en betydning i tusenvis av år! Ikke fortell meg hvem jeg er, så skal jeg ikke fortelle deg hvem du er heller! Takk for meg. Anonymkode: cc6d9...352 Jeg bryr meg bare ikke om hva de sier. Men å se dem når jeg tydelig har valgt å se "kvinner", er litt... Ikke den beste opplevelsen
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Heterofile har ingen rett til å tvinge andre til å leve i heterofile forhold heller. Det er fortsatt det det er mest av i verden. Men det gir dere blanke faen i. Anonymkode: fe5b8...767
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 someone_here skrev (5 timer siden): Jeg bryr meg bare ikke om hva de sier. Men å se dem når jeg tydelig har valgt å se "kvinner", er litt... Ikke den beste opplevelsen Du blir plaget av noe så harmløst som å se dem. Det er sykt, sånn seriøst, bare å se en annen person som ikke har gjort deg noe skal ikke påvirke deg på den måten. Det er ikke bra altså. Anonymkode: 3d327...228 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette med å hetse folk som er heterofile i den forstanden det alltid har betydd, ved å si at de er transfobi og "super straight" Hvem har gitt dere friheten til å definere noen andre enn dere selv? Folk lar transkjønnede få definere seg selv, men dere kan ikke definere oss andre, og lage nye ord for noe som har eksistert og hatt en betydning i tusenvis av år! Ikke fortell meg hvem jeg er, så skal jeg ikke fortelle deg hvem du er heller! Takk for meg. Anonymkode: cc6d9...352 Noen mennesker har det med å gå aktivt inn for å føle seg støtt av ting som ikke har noe med dem å gjøre og av personer som ikke vet de eksisterer. Hvorfor har du dette behovet for å påberope deg å bli "støtt", ts? Føler du at ved å påstå deg støtt blir du viktig eller synlig eller får hevdet deg selv? Hva gir det deg å velge å føle seg støtt? veldig snodig fenomen. Skulle gjerne sett en dokumentar produsert om temaet med psykologisk innsikt i hva "støtte" folk mangler i livet. Anonymkode: c2fff...86b
Gjest someone_here Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du blir plaget av noe så harmløst som å se dem. Det er sykt, sånn seriøst, bare å se en annen person som ikke har gjort deg noe skal ikke påvirke deg på den måten. Det er ikke bra altså. Anonymkode: 3d327...228 Hmm... De prøver å lure meg ved å bruke "soft"-filtre, klær o.l. man må være ekstra oppmerksom for å kunne avdekke dem. Noen av dem skriver til og med ikke at de er transer, så ja, de kaster bort min tid, jukser, og det ser ekkelt når jeg med full bevissthet har valgt å IKKE se dem. Jeg kan være ha venner og venninner som er transer, men å se dem på datingapper er ikke noe for meg Endret 19. mars 2021 av someone_here
SlemUlv Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Så det at en hetero cis-mann, laget en transfobisk sexualitet, er transpersoners måte å redefinere andre sin seksualitet på?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Heterofile har ingen rett til å tvinge andre til å leve i heterofile forhold heller. Det er fortsatt det det er mest av i verden. Men det gir dere blanke faen i. Anonymkode: fe5b8...767 Hvilket ansvar har heterofile angående homofile og diverse andre filer? At vi skal like dere? Er det ikke godt nok for dere at dere liker dere selv? Anonymkode: f9efd...352 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 transkvinner er helt ekte kvinner de blir født det motsatte kjønn så derfor er det faktisk transfobisk å ikke ville date en transkvinne hvis du identifiserer deg som heterofil. Anonymkode: 30206...7bb 1
Silva Pluvialis Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): transkvinner er helt ekte kvinner de blir født det motsatte kjønn så derfor er det faktisk transfobisk å ikke ville date en transkvinne hvis du identifiserer deg som heterofil. Anonymkode: 30206...7bb Enig, med mindre man sterkt ønsker seg biologiske barn. Det er fair å avslutte relasjonen om personen ikke kan få barn, tenker jeg.
Gjest someone_here Skrevet 19. mars 2021 #12 Skrevet 19. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): transkvinner er helt ekte kvinner de blir født det motsatte kjønn så derfor er det faktisk transfobisk å ikke ville date en transkvinne hvis du identifiserer deg som heterofil. Anonymkode: 30206...7bb Hmm, min venn føler seg en løve innerst i hjertet sitt. Kvinner som har har sex med ham, er zoofile? Endret 19. mars 2021 av someone_here
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #13 Skrevet 19. mars 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Enig, med mindre man sterkt ønsker seg biologiske barn. Det er fair å avslutte relasjonen om personen ikke kan få barn, tenker jeg. Ja hvis man virkelig ønsker barn så kan jeg skjønne det. Men mange ser kun etter å starte et forhold eller ha casual sex og da blir det veldig feil og ekskludere transpersoner fra sin målgruppe når man ser etter en partner. Dere som har et så stort hat mot transpersoner burde prøve å date en trans, så skjønner du fort at de faktisk er like mye kvinne som deg og meg ❤️ Anonymkode: 30206...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #14 Skrevet 19. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvilket ansvar har heterofile angående homofile og diverse andre filer? At vi skal like dere? Er det ikke godt nok for dere at dere liker dere selv? Anonymkode: f9efd...352 Hvilket ansvar har du for heterofile mennesker? Hva er det som gjør at det er så mye lettere å behandle dem med et minimum av anstendighet og respekt? I Norge er det ganske ok på overflaten, men hverdagsfobien eksisterer i bestevelgående. Andre steder er det ganske annerledes. F. eks transkvinnen som ble gruppevoldatt av flere menn i India og ikke anmelder fordi hun får ansvaret for ugjerningen eller de i USA som har blitt drept bare fordi de er den de er. Så dette handler strengt talt om litt mer enn bare å bli likt, Anonymkode: cc2f6...1c1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #15 Skrevet 19. mars 2021 someone_here skrev (2 timer siden): Hmm... De prøver å lure meg ved å bruke "soft"-filtre, klær o.l. man må være ekstra oppmerksom for å kunne avdekke dem. Noen av dem skriver til og med ikke at de er transer, så ja, de kaster bort min tid, jukser, og det ser ekkelt når jeg med full bevissthet har valgt å IKKE se dem. Jeg kan være ha venner og venninner som er transer, men å se dem på datingapper er ikke noe for meg De prøver ikke å lure deg. De prøver å leve livet sitt og finne noen å dele livet sitt med. Om du har valgt å se kvinner, så få du se kvinner. Også de du ikke liker. Anonymkode: 3d327...228
Gjest someone_here Skrevet 19. mars 2021 #16 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De prøver ikke å lure deg. De prøver å leve livet sitt og finne noen å dele livet sitt med. Om du har valgt å se kvinner, så få du se kvinner. Også de du ikke liker. Anonymkode: 3d327...228 De jo date transer, de fleste andre vil ikke involvere seg i romantiske forhold med transer
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvilket ansvar har heterofile angående homofile og diverse andre filer? At vi skal like dere? Er det ikke godt nok for dere at dere liker dere selv? Anonymkode: f9efd...352 Baufiler, datafiler og neglefiler blir vel det nærmeste andre typer filer i så fall 😛 Anonymkode: 74672...1d5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #18 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): transkvinner er helt ekte kvinner de blir født det motsatte kjønn så derfor er det faktisk transfobisk å ikke ville date en transkvinne hvis du identifiserer deg som heterofil. Anonymkode: 30206...7bb Sykt. Anonymkode: 8ebe3...fe6 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #19 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket ansvar har heterofile angående homofile og diverse andre filer? At vi skal like dere? Er det ikke godt nok for dere at dere liker dere selv? Anonymkode: f9efd...352 Å akseptere oss og la oss ha samme rettigheter så godt som det går an. Vi er selvfølgelig svært få sammenlignet med heterofile så skjønner at vi ikke kan bli 100 % likestilt, men hvorfor ikke akseptert? I Norge er det ganske greit, men i alt for mange land er det fremdeles ulovlig å være skeiv. Det går faktisk ikke an å bare endre legningen sin, akkurat sånn som heterofile sier selv om dagen angående transpersoner. Anonymkode: fe5b8...767
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #20 Skrevet 20. mars 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: transkvinner er helt ekte kvinner de blir født det motsatte kjønn så derfor er det faktisk transfobisk å ikke ville date en transkvinne hvis du identifiserer deg som heterofil. Anonymkode: 30206...7bb Nei, det er ikke transfobisk. Dette er vanskelig å utrykke riktig skriftlig på et forum så unnskyld hvis jeg skriver feil eller ikke klarer å få frem poenget ordentlig.. Jeg er bare ikke tiltrukket av noen som har tatt et kjønnsskifte. Det betyr ikke at jeg har noe imot de som har gjort det. Folk får gjøre som de vil og om en mann føler seg som en kvinne, eller om en kvinne føler seg som en mann og de vil gå igjennom prosessen for å bytte kjønn, så er det kjempefint. Men igjen, jeg er rett og slett ikke tiltrukket av en person som har gått igjennom en operasjon for å bytte kjønn. Og bare for å si det, den "super straight" greia er bare tåpelig Anonymkode: 4d695...b14 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå