AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Jeg trenger hjeeelp. Så kjæresten min jobber på sjøen og det er noe som plager meg. Der er en jente som han tydeligvis deler rom med. Noe jeg tilfeldigvis fant ut fordi han ringte meg og hun plutselig kom inn på rommet da vi snakket. Denne jenten legger ut et dusin bilder av han på VSCO. OG DETTE PLAGER MEG. Hun er på førsteplassen hans på snapchat, og jeg bare kjenner jeg sliter skikkelig med å stole på han. Dette mest pga. tidligere uheldige hendelser.. Hvaaaa skal jeg gjøre? Noen som har opplevd noe av det samme? Overreagerer jeg? Anonymkode: 4b061...3e5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Vel, man får ikke dele brakke med det motsatte kjønn med mindre begge ønsker det. Anonymkode: 615ee...2fa 9
Gjest noendukjenner Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 du tuller nå sant??? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, man får ikke dele brakke med det motsatte kjønn med mindre begge ønsker det. Anonymkode: 615ee...2fa
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 noendukjenner skrev (Akkurat nå): du tuller nå sant??? Selvfølgelig ikke. Du har alle svarene dine selv. Anonymkode: 615ee...2fa 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Hvorfor hate livet ditt når det er typen som er problemet? Et veldig lett element å fjerne for å forbedre sin egen livskvalitet. Anonymkode: 615ee...2fa 8
Gjest noendukjenner Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor hate livet ditt når det er typen som er problemet? Et veldig lett element å fjerne for å forbedre sin egen livskvalitet. Anonymkode: 615ee...2fa ja, men jeg kan liksom ikke se for meg at han ville gjort noe sånt. Samtidig som der er mange småting som gjør at jeg tviler. Men er det pga. meg som generelt har problemer med å stole på folk eller er det faktisk han? Jeg føler liksom han er the one, og jeg prøver og prøver så hardt at jeg føler jeg kan ikke kaste det bort. Men jeg gjør vel meg selv en tjeneste ved å ikke holde på sånn 😕
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Vel, nå som du skal flytte til Oslo for studier så kan du jo flytte uten han. Anonymkode: 615ee...2fa
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 Om han ikke engang har nevnt for deg at han deler rom med en annen jente er det et rødt flagg i seg selv. Dere snakker sikkert ofte på telefonen også. Hvorfor har han unngått å fortelle dette til deg? Er det en ting jeg har lært av mitt 7 år lange forhold, er det at om man har en dårlig magefølelse, er det som regel en GOD grunn til det. Ikke la deg herse med. Er det greit for deg at han ser en annen jente sove/i lite klær daglig? Om hun legger ut bilde av han er det også rart. Anonymkode: e23b6...ba4 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 Deler rom? Hvor i alle dager jobber han? Vi har egen lugar offshore nå for tden, men enkelte må dele bad innimellom om det er mye folk på riggen. Det er så klart flere som er utro rundt omkring. Hilsen dame som jobber offshore. Anonymkode: 02cd2...673 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #11 Skrevet 22. mars 2021 Gjest noendukjenner skrev (På 19.3.2021 den 2.46): ja, men jeg kan liksom ikke se for meg at han ville gjort noe sånt. Samtidig som der er mange småting som gjør at jeg tviler. Men er det pga. meg som generelt har problemer med å stole på folk eller er det faktisk han? Jeg føler liksom han er the one, og jeg prøver og prøver så hardt at jeg føler jeg kan ikke kaste det bort. Men jeg gjør vel meg selv en tjeneste ved å ikke holde på sånn 😕 Han har gjort mye tull før sier du? Da er han IKKE the one. Når du finner mannen med stor M i livet ditt vil du ikke føle usikkerhet, og mannen vil ikke gjøre store feil som vil gjøre deg veldig usikker. Han er et problem i ditt liv, bli kvitt problemet. Han knuller med hun dama uten tvil. Vanligvis blir man satt sammen med samme kjønn på sjøen, så han kjæresten din som snart skal bli singel må ha spurt m de kan dele. Og vanligvis har man egentlig lugar/rom alene, så dette er enda mer merkelig at han deler med det motsatte kjønn! Og at han ikke har sagt det før er et stort rødt flagg. Gjør deg selv en tjeneste og gjør slutt, etter hvert finner du en ekte og bra mann. ikke sløs tiden på denne dusten. Anonymkode: 6fefd...a06 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #12 Skrevet 22. mars 2021 Min mann har reist på sjøen i mange år, aldri delt lugar. Har også reist på rigg, av å til må de dele lugar med motsatt skift, dvs en mann sover der om natten, og en annen om dagen. De møtes aldri på lugaren. Dersom han deler lugar, så er det av eget valg. En mulighet er jo at du rett å slett ringer rederiet å spør om ansatte deler lugar, da kan han ikke bortforklare situasjonen for deg. Anonymkode: be518...41d 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Skrevet 22. mars 2021 Jeg kan love deg en ting - jobber du offshore som dame så er du i stor grad "bestekompis" med mennene du jobber med. Du er gjerne litt bad-ass av natur om du jobber i et veldig mannsdominerende yrke, og mannfolk synes dette er kult. Dermed blir du da ofte godt likt. Uavhengig av yrke er det helt vanlig å ha gode relasjoner med de du jobber tett på/deler rom eller hverdag med. Hvorfor legge noe mer i det? De som har vært i forsvaret kan kanskje relatere til dette. Du blir så godt kjent med folk at det blir bestevenn/bror relasjon - ingen romantiske følelser what so ever. Tror du skal være forsiktig med å anta noe mer - synes du overreagerer og viser lite tillit. Han ringer deg og bruker tid på deg fortsatt - og er ikke redd for å gjøre det foran henne tydeligvis så tror egentlig ikke du har så mye å bekymre deg for. Anonymkode: c7551...e22 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Skrevet 22. mars 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: De som har vært i forsvaret kan kanskje relatere til dette. Du blir så godt kjent med folk at det blir bestevenn/bror relasjon - ingen romantiske følelser what so ever. Anonymkode: c7551...e22 Hehe, morsomt. Slik er det altså ikke, det kan jeg skrive under på. Anonymkode: 119ca...327
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #15 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe, morsomt. Slik er det altså ikke, det kan jeg skrive under på. Anonymkode: 119ca...327 Bare fordi du kom i kontakt med en "feltmadrass" er det ikke alle kvinner som er sånn. En mann blir veldig fort satt i "venne-sonen" hos en kvinne om man blir veldig godt kjent og kommer godt overens i jobbsammenheng. Anonymkode: c7551...e22 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #16 Skrevet 22. mars 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Bare fordi du kom i kontakt med en "feltmadrass" er det ikke alle kvinner som er sånn. En mann blir veldig fort satt i "venne-sonen" hos en kvinne om man blir veldig godt kjent og kommer godt overens i jobbsammenheng. Anonymkode: c7551...e22 Javisst, men de ligger sammen til slutt. "Det bare skjedde" - He Said, She said. Anonymkode: 119ca...327 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #17 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Javisst, men de ligger sammen til slutt. "Det bare skjedde" - He Said, She said. Anonymkode: 119ca...327 Nei (?) Du kan ikke bare anta at "alle" gjør det. Mange (uavhengig av kjønn) blander ikke business and pleasure om de har noe mellom ørene. Konsekvensene av dette kan være større enn gevinsten. Bare fordi du har "opplevd" det betyr ikke dette at flertallet er sånn. Anonymkode: c7551...e22 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #18 Skrevet 22. mars 2021 Dersom de deler lugar vil jeg bare anta at det er de som er kjærester. Hadde følt meg lurt. Vil råde deg til å pelle deg ut av dette forholdet. Anonymkode: 035ce...15a 1
Skiftenøkkel Skrevet 22. mars 2021 #19 Skrevet 22. mars 2021 Trodde samsoving var mer eller mindre utdødd? På de faste installasjonene. Såvidt jeg husker fra min tid offshore, var det kun på sør-feltene man kunne komme ut for dette. Aldri hørt om motsatt kjønn oppsatt på samsoving, tviler sterkt på at det er vanlig praksis. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #20 Skrevet 22. mars 2021 Kjenner ingen som deler lugar, og trodde iallefall ikke det var lov nå i koronatider... Hvor gamle er dere? Anonymkode: 461bb...db6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå