AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Jeg lever et aktivt liv og har ikke tid til barn på heltid, men jeg elsker barn og som enebarn med eldre foreldre kjenner jeg det begynner å haste litt. Jeg har en lesbisk venninne som kunne tenke seg det, men hun er en del yngre enn meg og vil vente i ti år til. Anonymkode: 5ea60...6ad
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 datingside, annonse.? Anonymkode: f83f9...ae6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Hm, jeg har tenkt litt over dette selv, og kunne vært åpen for det. Er over 30 men under 35. Kunne godt tenke meg et barn eller kanskje to (så slipper det å bli enebarn), men samtidig ønsker jeg ikke å være i forhold med far til barnet. Vil du skrive litt om hva slags kriterier du har? Jeg holder til på Østlandet. Anonymkode: d934e...511 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Finnes det ikke et lukket forum for slikt? Mener jeg så en dokumentar om noen som hadde gjort dette og hadde funnet hverandre på et lukket forum. Tror ikke navnet på forumet ble nevnt. Så litt vanskelig. Jeg skulle foreslått søsteren min, hun ønsker seg sårt et barn, men har ikke funnet en å få det med og er i en alder hvor hun ikke kan vente så lenge. Anonymkode: ab343...7a5 2
Majer Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 (endret) Interessant Endret 19. mars 2021 av Majer
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Bor på Østlandet og er i samme aldersgruppe jeg og. Mine kriterier er at hun er empatisk, følger med på nyhetene, ikke er vaksinemotstander og lar barnet utvikle sin åpenhet og kreativitet. Anonymkode: 5ea60...6ad
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Finnes det ikke et lukket forum for slikt? Mener jeg så en dokumentar om noen som hadde gjort dette og hadde funnet hverandre på et lukket forum. Tror ikke navnet på forumet ble nevnt. Så litt vanskelig. Jeg skulle foreslått søsteren min, hun ønsker seg sårt et barn, men har ikke funnet en å få det med og er i en alder hvor hun ikke kan vente så lenge. Anonymkode: ab343...7a5 Tusen takk for tipset AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hm, jeg har tenkt litt over dette selv, og kunne vært åpen for det. Er over 30 men under 35. Kunne godt tenke meg et barn eller kanskje to (så slipper det å bli enebarn), men samtidig ønsker jeg ikke å være i forhold med far til barnet. Vil du skrive litt om hva slags kriterier du har? Jeg holder til på Østlandet. Anonymkode: d934e...511 Glemte å sitere deg Anonymkode: 5ea60...6ad
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Bor på Østlandet og er i samme aldersgruppe jeg og. Mine kriterier er at hun er empatisk, følger med på nyhetene, ikke er vaksinemotstander og lar barnet utvikle sin åpenhet og kreativitet. Anonymkode: 5ea60...6ad Høres meget bra ut dette Anonymkode: d934e...511
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres meget bra ut dette Anonymkode: d934e...511 Er det noen måte å få kontakt med deg på? Greit å bli litt kjent før man tar steget AnonymBruker skrev (9 timer siden): Finnes det ikke et lukket forum for slikt? Mener jeg så en dokumentar om noen som hadde gjort dette og hadde funnet hverandre på et lukket forum. Tror ikke navnet på forumet ble nevnt. Så litt vanskelig. Jeg skulle foreslått søsteren min, hun ønsker seg sårt et barn, men har ikke funnet en å få det med og er i en alder hvor hun ikke kan vente så lenge. Anonymkode: ab343...7a5 Hehe Tror det blir litt vanskelig for deg å ta kontakt med søsteren din og både fortelle at du er på kg OG har kommet i kontakt med noen som ønsker barn... 😅 Anonymkode: 5ea60...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå