Gå til innhold

Hvordan kan jeg få en venninne som vil ha barn med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever et aktivt liv og har ikke tid til barn på heltid, men jeg elsker barn og som enebarn med eldre foreldre kjenner jeg det begynner å haste litt. Jeg har en lesbisk venninne som kunne tenke seg det, men hun er en del yngre enn meg og vil vente i ti år til. 

Anonymkode: 5ea60...6ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

datingside, annonse.?

Anonymkode: f83f9...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg har tenkt litt over dette selv, og kunne vært åpen for det. Er over 30 men under 35. Kunne godt tenke meg et barn eller kanskje to (så slipper det å bli enebarn), men samtidig ønsker jeg ikke å være i forhold med far til barnet. Vil du skrive litt om hva slags kriterier du har? Jeg holder til på Østlandet. 

Anonymkode: d934e...511

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ikke et lukket forum for slikt? Mener jeg så en dokumentar om noen som hadde gjort dette og hadde funnet hverandre på et lukket forum. Tror ikke navnet på forumet ble nevnt. Så litt vanskelig. Jeg skulle foreslått søsteren min, hun ønsker seg sårt et barn, men har ikke funnet en å få det med og er i en alder hvor hun ikke kan vente så lenge.

Anonymkode: ab343...7a5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Interessant :)

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Bor på Østlandet og er i samme aldersgruppe jeg og. Mine kriterier er at hun er empatisk, følger med på nyhetene, ikke er vaksinemotstander og lar barnet utvikle sin åpenhet og kreativitet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Finnes det ikke et lukket forum for slikt? Mener jeg så en dokumentar om noen som hadde gjort dette og hadde funnet hverandre på et lukket forum. Tror ikke navnet på forumet ble nevnt. Så litt vanskelig. Jeg skulle foreslått søsteren min, hun ønsker seg sårt et barn, men har ikke funnet en å få det med og er i en alder hvor hun ikke kan vente så lenge.

Tusen takk for tipset

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hm, jeg har tenkt litt over dette selv, og kunne vært åpen for det. Er over 30 men under 35. Kunne godt tenke meg et barn eller kanskje to (så slipper det å bli enebarn), men samtidig ønsker jeg ikke å være i forhold med far til barnet. Vil du skrive litt om hva slags kriterier du har? Jeg holder til på Østlandet. 

Glemte å sitere deg 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Bor på Østlandet og er i samme aldersgruppe jeg og. Mine kriterier er at hun er empatisk, følger med på nyhetene, ikke er vaksinemotstander og lar barnet utvikle sin åpenhet og kreativitet. 

Høres meget bra ut dette

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høres meget bra ut dette

Er det noen måte å få kontakt med deg på? Greit å bli litt kjent før man tar steget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hehe Tror det blir litt vanskelig for deg å ta kontakt med søsteren din og både fortelle at du er på kg OG har kommet i kontakt med noen som ønsker barn... 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...