Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex for fire uker siden og vi brukte kondom. Hadde siste mensdag 8. februar, men etter at vi hadde sex fikk jeg det jeg tror var en mellomblødning, det var fire dager etter samleiet og da blødde det i 4-5 dager, det lignet ikke på mens, men det å jo ha vært det. Har ikke fått en "vanlig" mens etter dette. Har ingen symptomer på graviditet, tror jeg, men er likevel livredd for å være gravid. Hadde eggløsning da vi hadde sex, men vi brukte som sagt kondom. Hvor lenge skal jeg vente før jeg tar en test?

Anonymkode: 704d2...6e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sist hadde sex for 4 uker siden og ble gravid da, så vil det gi utslag på en test nå :)

Anonymkode: 91727...237

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du sist hadde sex for 4 uker siden og ble gravid da, så vil det gi utslag på en test nå :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men tror du jeg kan være gravid? Er så nervøs for det, men får vel ta en gravitetstest. Er student og syns det er kjipt å måtte bruke penger på graviditetstest😮

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men tror du jeg kan være gravid? Er så nervøs for det, men får vel ta en gravitetstest. Er student og syns det er kjipt å måtte bruke penger på graviditetstest😮

Mest sannsynlig ikke, men eneste måten å vite sikkert er jo å ta en test. Kjipe penger ja, men verdt det for å få ro i sjela tenker jeg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mest sannsynlig ikke, men eneste måten å vite sikkert er jo å ta en test. Kjipe penger ja, men verdt det for å få ro i sjela tenker jeg :)

Krysser fingrene for at jeg ikke er det😬 Får nok ikke ro dersom mensen ikke kommer snart. Takk for svar😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 1.19):

Gå på normal og kjøp en pakke der. 50 kr og 5 stk strimmel tester 😉 50 kr greier du vel å stå i for å slippe bekymring, samtidig så har du flere på lur om du en annen gang skulle være i tvil eller bekymret 😊

En kaffi eller lignende mindre så er du ca på samme pris likavel 😊

AnonymBruker
Skrevet
On 3/19/2021 at 1:19 AM, AnonymBruker said:

Det er faktisk en del dyrere å få barn. 

Anonymkode: 976d4...9e7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...