Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd i alle forholdene mine at dama kutter ned på sexen selv om vi kommuniserer og forholdet ellers går bra. Det har gjort at jeg har slått opp i hvert eneste forhold jeg har vært i. Nå kan jeg ikke slå opp mer. Jeg vil ha hus og barn og det går ikke som singel. Er jeg urimelig om jeg krever en elsker på si? 

Anonymkode: 8ad7a...61c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har skjedd i alle forholdene mine at dama kutter ned på sexen selv om vi kommuniserer og forholdet ellers går bra. Det har gjort at jeg har slått opp i hvert eneste forhold jeg har vært i. Nå kan jeg ikke slå opp mer. Jeg vil ha hus og barn og det går ikke som singel. Er jeg urimelig om jeg krever en elsker på si? 

Spør henne.

Anonymkode: aff3c...c28

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva er mindre sex enn før i dette tilfellet ? 
Annenhver dag, en gang i uka eller en gang pr mnd ? Det kommer jo litt an på sexen og da . Om begge har likt utbytte av sexen som dere har 

Anonymkode: 07502...214

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Klok av skade tar jeg alltid opp snakk om hvor mye sex jeg ønsker i et forhold før vi blir sammen så de kan trekke seg. Da sier de seg enige med meg, men det kan godt være fordi de vil blidgjøre meg og endrer seg når de blir komfortable. Kommunikasjonen er som sagt fin

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke noe galt med å ha ei på si. Bare vær forsiktig så din kjære aldri finner det ut så ikke møt elskere i nær vennekrets 

Anonymkode: a8e6c...4f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

det er ikke noe galt med å ha ei på si. Bare vær forsiktig så din kjære aldri finner det ut så ikke møt elskere i nær vennekrets 

Anonymkode: a8e6c...4f9

Jo, det er noe galt med det. Du skal leve med den hemmeligheten for bestandig, og kommer barn inn i bildet blir hemmeligheten enda vondere å holde - med mindre du er fullstendig følelseskald da.

Anonymkode: ac9dc...ec5

• Liker 10
Skrevet

Hvis dere er enig, så er det jo greit. Men utroskap er ikke ok & det vet du. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Klok av skade tar jeg alltid opp snakk om hvor mye sex jeg ønsker i et forhold før vi blir sammen så de kan trekke seg. Da sier de seg enige med meg, men det kan godt være fordi de vil blidgjøre meg og endrer seg når de blir komfortable. Kommunikasjonen er som sagt fin

Egentlig burde ordet kommunikasjon bli byttet ut med ordet "forhandle", hehe.

Kommunikasjon er jo egentlig bare et sekke-begrep for alt som omhandler lyder ut av en munn, har jeg forstått.

Skrevet

Hvor ofte trenger du sex da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar alltid opp tidlig at jeg har høy sexlyst.

Og jeg skjønner som oftest hvordan det vil bli, jeg er veldig seksuell og opptatt av sex, snakker mye om det og deler fantasier osv, og om han har bare litt lavere interesse enn meg for tema så vet jeg nok at det også blir mindre sex med tiden. Snakk masse om sex i starten så vil du forstå hvordan den andre vil være om fem år. Mange har også lengre forhold bak seg, sånn at man kan spørre hvordan frekvensen var da. 

Så mulig det er usympatisk av meg, men jeg ser ofte menn (som vil ha meg som elskerinne for eksempel) som syter over at samboer/kone ikke er så interessert i sex, og så var det jo klare tegn på dette fra første date omtrent. Blir som å gifte seg med en som ikke liker fotball, og klage på at de aldri blir med på kamp. 

Så summa summarum - det er din feil, bli bedre på å velge partner som matcher deg seksuelt. Og med matche seksuelt så betyr det ikke bare å telle antall ganger dere puler. Da blir du bare "lurt" i starten siden mange vil ligge oftere i starten når de er forelsket og fulle av de hormonene som følger med der. Du må finne noen som er på din seksuelle bølgelengde mentalt.

Jeg tror det er enklere enn å kreve en elsker på si, men det er jo ikke noe i veien for å også si det i starten. At du har høy lyst, og så vil du jo overleve noen dumper f.eks. rundt fødsel/småbarnsfase etc. så lenge dere er på samme bølgelengde seksuelt, men om dere mister den felles forståelsen for at sex er viktig så vil dere måtte diskutere muligheten for at du får ta en elsker.

Anonymkode: 11867...a3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt det opp og spurt hvorfor sexlysten deres har gått ned da? Det er ganske sannynlig at du selv bidrar til det der, og at det er du selv som kan løse problemet. Vi kvinner har ganske annet tenningsmønster enn dere menn. Vi er i stemning når vi har følt oss sett hele dagen, altså at det starter med feks klem og kyss på morgenen, at du bidrar til å holde hjemmet rent og i orden, at du ser oss når vi har en dårlig dag og trenger en klem og litt ekstra omsorg, at du bærer handleposene for oss, ikke fordi vi trenger det men fordi det er hyggelig. Klarer du å gjøre dette så vil det sannsynligvis gi mer sex. Satt på spissen: ligger du på sofaen hele dagen, eller henger med kompiser konstant for så å forventa at dama er klar for sex på kvelden så vil du ALDRI finne en dame som passer deg. De eksisterer ikke.

Anonymkode: 410fb...d95

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt over at det kanskje er du som bare er dårlig i senga? 

Anonymkode: c55d7...fef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Anmeld henne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Klok av skade tar jeg alltid opp snakk om hvor mye sex jeg ønsker i et forhold før vi blir sammen så de kan trekke seg.

Hvis det er sånt du mener med kommunikasjon, så skjønner jeg hvorfor det går som det går. Dette er jo bare du som prøver å spå om forholdets framtid, uten å ta med deg sjøl og den andre og flyten dere i mellom med i regnestykket. 

Anonymkode: be82f...3d6

• Liker 4
Skrevet

Er innlegget ditt seriøst? Du vil skaffe deg elskerinne allerede før dere får barn? Mitt tips til deg er at du trenger ingen elskerinne men ett kurs i å bli voksen. Og helst raskt, ellers er jeg redd du kommer til å få ett vanskelig liv med mye turbulens. Hilsen mann som har vært gift i 30 år.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Anmeld henne.

Enig. Føler TS blir mishandlet.

/sarkasme

Anonymkode: 1a66a...78e

AnonymBruker
Skrevet

Herregud... grow up! 
kvinner flest (ikke alle) har lavere sexlyst enn menn. Dette handler om mengden testosteron i blodet og er helt naturlig! 

haha... bare vent til hun har født og alt fokus går til barnet 😅

Mulig det er vanskelig for deg, men i de fleste voksne forhold møtes man på midten. Dvs at du også må belage deg på mindre enn du egentlig ønsker. 

Hvis kommunikasjonen mellom dere er så god som du sier då burde du jo ta en prat m henne om dette! 

og nei- elskerinne er ikke løsningen! 

Anonymkode: c03e6...175

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei kvinne med høy sexlyst. Har aldri opplevd at en mannlig kjæreste har hatt mer lyst enn meg, det har alltid vært like mye eller mindre. 

Jeg trodde lenge at det var sexfrekvensen som var problemet i mitt første forhold. Nå som jeg er i et forhold med MINDRE sex enn med min første eks, men har det fint, tenker jeg at:

- min kjæreste er mye mer villig til å flørte med meg innimellom sexen, holder ikke mot meg om jeg er kåt og setter tydelige grenser 

- jeg er mer tålmodig og tar meg bare en runk om det ikke blir noe på meg, eller lar det gå

- Vi er mye bedre match i personlighet. Derfor har vi det bedre også utenom sexen. Hele forholdet vårt har stor verdi for meg.

Og jeg holdt absolutt ikke tale om hvor mye sex jeg forventa i forholdet 😄 Drømmen er jo veldig mye sex, men det viktigste er god sex og at man kan snakke sammen om alt,  inkludert sex. Det gjør vi absolutt. Har aldri snakka så mye om sex med en partner. Og han sier fra om han ikke er fornøyd med sexen, og det gjør jeg og! Drit i "god kommunikasjon". Kan man ikke prate om sex hjelper det lite. 

Anonymkode: be82f...3d6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...