AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Ja, når kan man si "ok, dette er så bra som det vil bli, what you see is what you get"? Her er det 2,5 uke siden fødselen, er det fortsatt mulig at ting trekker seg mer sammen? Plages av luft i skjeden og føler det ser så åpent ut😬 Anonymkode: 790de...039
Sinsiew Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 (endret) 1 år ca. Var i hvert fall det jeg fikk beskjed om av gyn 🤪 Endret 18. mars 2021 av Sinsiew 1
Arkana Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Ett år fikk jeg også beskjed om. 2,5 uker etter fødsel er ingenting, det er mye som skjer fremdeles og de fleste blir som før igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, når kan man si "ok, dette er så bra som det vil bli, what you see is what you get"? Her er det 2,5 uke siden fødselen, er det fortsatt mulig at ting trekker seg mer sammen? Plages av luft i skjeden og føler det ser så åpent ut😬 Anonymkode: 790de...039 Gi det MINIMUM ett år. 2,5 uke er ingenting i denne sammenhengen. Absolutt ingenting. Du er ikke ferdig i barsel en gang (regnet som de første 6 ukene). Hvis du ammer i tillegg, bør du vente til du er vel ferdig med det før du kan konkludere da det påvirker mye. Anonymkode: f154c...e1f 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Ett år. Måtte ha en operasjon i mellomtiden i den første barselperioden min. De to andre gangene gikk det raskere men likevel minst 6 mnd. Barseltiden regnes som minst seks uker. Det er hvis det er totalt ukomplisert. 2,5 uker er ingenting. Hvis du skal ha sex nå så bør du være nøye med hygiene og bruke kondom, pga infeksjonsfare. Anonymkode: 69173...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå