Gå til innhold

Hva slags form på musa tenner deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo alle slags fasonger på  fitter eller mus.  Jeg synes litt rundeog litt brede er skikkelig sexy.  Hva liker du- hva blir du tent av?

Anonymkode: 06379...54e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt fyldig med lepper som henger godt utenfor

Anonymkode: 62d96...469

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det finnes jo alle slags fasonger på  fitter eller mus.  Jeg synes litt rundeog litt brede er skikkelig sexy.  Hva liker du- hva blir du tent av?

Med dusk.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenne på mus??? Nå har jeg hørt den og. 

Jeg er livredd for mus.

Anonymkode: 08bd5...1ca

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ingen desverre.
Trodde i mange år at jeg var homofil, men det viste seg at jeg bare ikke likte hvordan en vagina ser ut 
Resten av dama liker jeg. Må bare lukke øynene når jeg går ned på dama 🤣

Anonymkode: 413e6...65c

• Liker 3
Skrevet

Gjerne en liten dusk over, glatt ellers. Form spiller vel liten rolle, hovedsaken er at den er våt🙂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tenne på mus??? Nå har jeg hørt den og. 

Jeg er livredd for mus.

Anonymkode: 08bd5...1ca

Hehe....😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen desverre.
Trodde i mange år at jeg var homofil, men det viste seg at jeg bare ikke likte hvordan en vagina ser ut 
Resten av dama liker jeg. Må bare lukke øynene når jeg går ned på dama 🤣

Og kanksje ha lyset slukket?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og kanksje ha lyset slukket?

Haha, nei. Resten liker jeg heldigvis.
Prøvde ha sex med en mann, men fikk innover-tiss da vi var nakne og fant ut at "nope, er ikke homo"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, nei. Resten liker jeg heldigvis.
Prøvde ha sex med en mann, men fikk innover-tiss da vi var nakne og fant ut at "nope, er ikke homo"

Det var jo et ganske tydelig tegn 😃Nei, man trenger ikke være homo av den grunn, absolutt ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Den som er tilgjengelig. Tenner på dama, ikke fitta. :) Eneste preferanse jeg har er at kjønnshåret er stusset eller barbert.

M40

Anonymkode: 144ed...e27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun blitt kåt av musa til ei dame. Det er hun jeg er sammen med nå. Hun smaker godt og underlivet hennes er bare perfekt og elsker å slikke henne. Hvordan det ser ut trenger jeg ikke å utdype.

Anonymkode: ace1d...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trimmet og indre kjønnslepper som henger litt. Det er så sexy med indre kjønnslepper. Kunne slikket og sugd på dem i timesvis 😍

Anonymkode: 82deb...d37

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I noen poisjoner blir jo formen tyeligere enn ellers sel når damene har klær på.  S'rligg om de har tights eller trange bukser på.

Jeg synes det kan være sexy om man ikke ser dem naken også.  Fantasien får litt spillerom...

Skrevet

Form på musa?

Jeg tenner på intelligensen hennes...deretter på ansiktet og passerer hun på begge kan jeg se på kroppen, musa er ikke på listen.

Skrevet

Har aldri tenkt over det, så brur meg ikke så veldig egentlig tror jeg? Er dama den sitter på som teller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har kun blitt kåt av musa til ei dame. Det er hun jeg er sammen med nå. Hun smaker godt og underlivet hennes er bare perfekt og elsker å slikke henne. Hvordan det ser ut trenger jeg ikke å utdype.

Anonymkode: ace1d...6fe

Hørtes fint ut. Hvordan har de andre vært da?

Anonymkode: f713d...3ad

AnonymBruker
Skrevet

Bollemus eller  hengeballer, korte eller lange kjønnslepper, store eller små peniser, akkurat ett fett så lenge de sitter på en grei og hyggelig person. 

Anonymkode: 1119a...c19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å kalle det mus

Anonymkode: 92b3c...5e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (13 minutter siden):

Form på musa?

Jeg tenner på intelligensen hennes...deretter på ansiktet og passerer hun på begge kan jeg se på kroppen, musa er ikke på listen.

Ganske uvanlig av en mann å si at han tenner på personlighet, når det gang på gang er bevist at menn er visuelle og tenner på kropp og utseende. 

Anonymkode: bfc52...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...