AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Så da må man spør. Hvorfor gidder kvinner å gå inn i forhold med menn ? Anonymkode: 7d697...406
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Fordi de alltid snakker om "alle andre". Anonymkode: 0fb6e...b04
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Mange bitterf****r her som skylder på menn fordi de ikke lykkes i livet. Utrolig at de ikke selv ser hvor latterlige de er Anonymkode: 918c6...bb7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mange bitterf****r her som skylder på menn fordi de ikke lykkes i livet. Utrolig at de ikke selv ser hvor latterlige de er Anonymkode: 918c6...bb7 Anonymkode: c785c...305 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Fordi det faktisk bare er noen veldig få her på KG som mener det. Men det ligger i menneskets natur å henge seg opp i det negative som skrives istedet for å se alt det positive. Anonymkode: 4c455...870 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 De vil ha barn. Og blir blendet av forelskelsesrus og fagre løfter, samt menn (OG damer) gjerne forandrer seg uti forhold. Generaliseringen er vel at menn blir late slabbedasker og kvinner blir sexløse isdronninger som maser. Jeg vil ikke ha mann eller barn, så jeg er sikra 😂 Anonymkode: 9fa22...c08
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 Mannen min er ikke sånn😊 Anonymkode: 6065a...c3c
Pia Sofia Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Ikke spill dum! Det er jo de som HAR udugelige menn som skriver her! Vi andre som har oppegående menn, og det er jo de aller fleste, vi lager ikke innlegg her. KG gjenspeiler ikke verden prosentvis, heldigvis! Når jeg først er her: Min mann er fantastisk, og vi deler naturlig på praktiske ting uten at noe er avtalt. Vi hjelper hverandre og begge er selvstendige og klarer seg selv, og vi liker å yte for den andre. I går f eks, hadde han hentet opp en havremelk fra kottet (som bare jeg drikker) fordi det var en nesten tom kartong i kjøleskapet. For å være sikker på at jeg ikke gikk tom for kald melk. Jeg blir så utrolig glad av sånne små vakre gester, og da får jeg jo lyst til å gjøre det samme tilbake, og sånt blir det fine sirkler av. Han er ryddig og morsom og lukter nydelig. Er så utrolig glad vi kom over humpene i starten av forholdet, for han er GULL! Og jeg er selvsagt ikke alene om å føle sånn for egen mann. Det må folk forstå! 5
GudSelv Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Så da må man spør. Hvorfor gidder kvinner å gå inn i forhold med menn ? Anonymkode: 7d697...406 I likhet med at du generaliserer kvinner her, så er det enkelte kvinner som generalisere menn og mener de er udugelige 😉 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 Pia Sofia skrev (5 timer siden): Ikke spill dum! Det er jo de som HAR udugelige menn som skriver her! Vi andre som har oppegående menn, og det er jo de aller fleste, vi lager ikke innlegg her. KG gjenspeiler ikke verden prosentvis, heldigvis! Når jeg først er her: Min mann er fantastisk, og vi deler naturlig på praktiske ting uten at noe er avtalt. Vi hjelper hverandre og begge er selvstendige og klarer seg selv, og vi liker å yte for den andre. I går f eks, hadde han hentet opp en havremelk fra kottet (som bare jeg drikker) fordi det var en nesten tom kartong i kjøleskapet. For å være sikker på at jeg ikke gikk tom for kald melk. Jeg blir så utrolig glad av sånne små vakre gester, og da får jeg jo lyst til å gjøre det samme tilbake, og sånt blir det fine sirkler av. Han er ryddig og morsom og lukter nydelig. Er så utrolig glad vi kom over humpene i starten av forholdet, for han er GULL! Og jeg er selvsagt ikke alene om å føle sånn for egen mann. Det må folk forstå! Men humper hadde du med din fantastiske mann Anonymkode: 1a957...3ea
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 Ved å finne en som ikke er en udugelig mammadalt Gjerne en som har bodd for seg selv i flere år og har en fast jobb, og leilighet f.eks. Anonymkode: d0a9b...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #12 Skrevet 19. mars 2021 Fordi kvinner som gruppe er uselvstendige mennesker som ikke klarer være alene ett minutt. Uansett hvor ubrukelig en mann er, er der garantert en kvinne som er villig til å se gjennom fingrene med det, etter prinsipp "ost er ost" og "mann er mann". Anonymkode: fb232...e22 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #13 Skrevet 19. mars 2021 Fordi kvinner som ikke har en mammadalt til mann klager ikke her inne på mannen sin. Anonymkode: d2fd3...521 4
Pia Sofia Skrevet 19. mars 2021 #14 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men humper hadde du med din fantastiske mann Anonymkode: 1a957...3ea Ja, vi måtte jo lære å forstå hverandre. Sier ikke at noen av oss er perfekte, men han er ikke en udugelig unge. Men innlegget ditt forteller jo hva som kommer når noen skriver fine ting og ikke klager. #raust 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå