AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #41 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Genialt 😂 Men aldri i livet om jeg ville skrevet noe dikt til hverken psykologer eller leger, noe så kleint å gjøre....jisess 😮 De får jo liksom betalt for å hjelpe mennesker da. Anonymkode: 4322d...202 Nå trenger ikke dikt handle om grenseløs beundring da. Dikt trenger slett ikke være utlevering eller klissete. Det blir en litt snever forestilling. Det kan være en måte å uttrykke mange ting på. Eksempel på dikt til brudeparet: Skulle i bryllup men var ikke buden, hilsen han som har ligget med bruden. Eller til psykologen: The game of life is hard to play Im gonna loose it anyway The loosing card i someday lay So this is all i had to say. Eller noe hyggeligere. Alt ettersom hva som trengs å sies. Diktet jeg skrev handlet om meg selv og min måte å se ting på. Anonymkode: d8e57...c25
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #42 Skrevet 2. juli 2021 Da jeg skrudde fast ledningen, da så jeg deg og følte spenningen. Hilsen elektrikeren. Anonymkode: 218bd...fef 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #43 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 23.51): Mener du da spesielt på en positiv el negativ måte når du sier det høres spesielt ut? TS Anonymkode: fe2a9...9cf Jeg også er en sånn person som liker å uttrykke meg via selvskreven poesi særlig ovenfor mennesker som har betydd noe helt spesielt for meg i en eller annen setting. Jeg synes det høres veldig koselig ut jeg ❤️ Folk har ulike måter å uttrykke seg på og dette er din måte. Anonymkode: 4747e...382
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #44 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 13.59): Jeg vil ikke ha sånt. Min jobb er å hjelpe deg, og jeg ønsker ingen oppmerksomhet eller gave fra mine pasienter. De få gangene lignende har hendt meg så har jeg bare funnet det meget ubehagelig. Du kan jo selv tenke deg hvordan det hadde blitt hvis alle pasientene skulle kommet trekkende med brev, gaver, blomster og dikt hver gang jeg har gjort jobben min. Jeg hjelper deg, JA, men jeg hjelper ikke min neste pasient som sitter på venterommet når timen din er over noe mindre enn deg. Alle mine pasienter behandles likt, og jeg ønsker ingen oppmerksomhet. Jeg tror de fleste i helsevesenet synes dette med gaver er veldig kleint og vanskelig å forholde seg til. Anonymkode: ba2ce...366 Et dikt er en oppmerksomhet rundt den viktige jobben du gjør fra noen som du har gjort en forskjell for. Anonymkode: 4747e...382 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #45 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var jeg som skrev dette med "blå resept". Hadde jeg vært psykologen ville jeg vært litt skeptisk til om pasienten begynte å mistolke signaler og tro at vi hadde noe på gang. Sånt får det til å gå kaldt nedover ryggen på de fleste profesjonelle. Gir ekle vibber... Anonymkode: 6f1c3...9e5 🙄 Tydeligvis så betyr dikt noe helt uvanlig for deg fordi for de fleste poeter så er ikke dikt noe man sender til noen profesjonelle som man har lyst å krype i senga med men til noen profesjonelle som har utgjort en forskjell. Anonymkode: 4747e...382
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #46 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble inspirert av det med rørlegger 😄 Dikt til rørleggeren: «Da jeg spiste meg alt for mett, gikk dassen i huset vår tett. Da kom du som en venn, fikk åpnet dassen igjen» Anonymkode: 218bd...fef Fantastisk dikt Anonymkode: 2ceb3...634
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #47 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men så er det også noen som har et spesielt forhold til psykologen sin, og psykologen til pasienten. Anonymkode: 72214...977 Det er det bare pasienten som tror Anonymkode: 2ceb3...634
Humle Brumle Skrevet 3. juli 2021 #48 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ble inspirert av det med rørlegger 😄 Dikt til rørleggeren: «Da jeg spiste meg alt for mett, gikk dassen i huset vår tett. Da kom du som en venn, fikk åpnet dassen igjen» Anonymkode: 218bd...fef 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #49 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er det bare pasienten som tror Anonymkode: 2ceb3...634 Det spiller ingen rolle. Den som tror det er ærligere og deler mer. Det er det som er hensikten, selv om det kan føles som noe anannet. hva man føler spiller egentlig liten rolle så lenge målet blir nådd. Det er psykologen jobb å sette grensene. Og sånn må det være hvis ikke blir grunnlaget for frie assosiasjoner og tanker hemmet, og dermed vanskelig å analysere riktig. Anonymkode: d8e57...c25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå