AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Hei! Er det noen voksne kvinner/menn her som er i det berømte skapet? Noen som har funnet ut i voksen alder at man ikke er helt hetero likevel? Hva fikk deg til å innse det? 🌻 Anonymkode: 97f31...bc2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Jeg fant ut at jeg også likte gutter som tenåring. Satt og så på TV med min bestevenn og la plutselig merke til teltstang i joggebuksa hans. Ble veldig fascinert og skjønte at jeg tente på menn også. Anonymkode: dd550...6d9
Rayo Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Har en fot inni skapet og en fot utenfor. Første foten ut i en alder av 27, og bor sammen med en dame nå. Men har ikke fortalt noe til familie og gamle venner, kun nye mennesker jeg treffer som vet om henne. Får meg bare ikke til å fortelle det til foreldrene mine..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Gammel tråd, men tar den opp igjen.. Jeg er 38 år og har vært hetero hele livet.. trodde jeg.. Nå har jeg falt pladask for en dame som er noen år eldre. Hun er sammen med en mann, så det skjer nok ingenting her, men jeg har måttet jobbe mye med meg selv for å forstå hva det er som har skjedd her. Om jeg har endret meg, eller bare ikke har møtt rette dama før nå, aner ikke.. Anonymkode: 48c31...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå