AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Del Skrevet 18. mars 2021 Bestilte et par plagg fra pepper, en eveline (eller noe sånn) jakke og en bluse. Når de kom synes jeg kvaliteten virket veldig dårlig. Og stusset over at det ikke var noen lapp med materiale, vaskeanvisning osv, bare en stiv plastaktig lapp i siden med str. Og jakken loer fælt. Har dere noen erfaring med klærene herfra? Anonymkode: 4ed48...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Del Skrevet 19. mars 2021 Nei Anonymkode: f4cc9...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Del Skrevet 19. mars 2021 Høres ut som en klar reklamasjonsgrunn, pluss at du kan melde fra om dem til Forbrukertilsynet: https://www.forbrukertilsynet.no/anna/tekstilmerking Anonymkode: f1cb8...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Del Skrevet 19. mars 2021 Kjøpte en skjorte derfra og den er jeg kjempe fornøyd med, god kvalitet på den Anonymkode: e49c7...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Høres ut som en klar reklamasjonsgrunn, pluss at du kan melde fra om dem til Forbrukertilsynet: https://www.forbrukertilsynet.no/anna/tekstilmerking Anonymkode: f1cb8...aac Jøss det visste jeg ikke. Anonymkode: 4ed48...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjøpte en skjorte derfra og den er jeg kjempe fornøyd med, god kvalitet på den Anonymkode: e49c7...56b Takk for svar; kanskje litt variert da! Anonymkode: 4ed48...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Del Skrevet 20. mars 2021 Har noen bukser derfra. De er veldig gode, men kvaliteten på stoffet er ikke like god. Ikke noen vaskeanvisning nei Anonymkode: 4b4cf...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå