Gå til innhold

Lag en diett til meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som nevnt ; har noen forslag til måltidsplan for noen dager til meg? Tenker 12-1400 kcal (ikke noe problem å holde kcal egentlig men er lite inspirert og blir tung av brød og korn, og forstoppet av knekkebrød) jeg er absolutt altetende og liker å ha 5 måltider pr dag. 

Anonymkode: ce703...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for avsporing. 

Jeg viser til følgende regel som gjelder på rommet kosthold og livsstil: 

Sitat

Diskusjoner om daglig inntak under 1500 kcal kan bli ryddet. Kosthåndboken til Helsedirektoratet anbefaler en reduksjon på 500-1000 kcal daglig i forhold til energibehov, for å oppnå vektreduksjon ved overvekt.

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åja, ryddet, ikke slettet... My bad. 

Anonymkode: 8dedc...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Som nevnt ; har noen forslag til måltidsplan for noen dager til meg? Tenker 12-1400 kcal (ikke noe problem å holde kcal egentlig men er lite inspirert og blir tung av brød og korn, og forstoppet av knekkebrød) jeg er absolutt altetende og liker å ha 5 måltider pr dag. 

Slikt kan man kjøpe mange steder på nett og av ernæringsfysiologer.

Anonymkode: 56f5b...4eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke forvent at folk skal gjøre dette gratis. Her må du betale noen for en omfattende tjeneste. 

Anonymkode: 80dcf...f63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men dette er jo diskusjon om daglig inntak under 1500 kalorier? Hun ber om å få en skreddersydd diett av tilfeldige brukere på et forum, som skal inneholde mellom 1200-1400 kalorier! 

Anonymkode: 8dedc...925

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke forvent at folk skal gjøre dette gratis. Her må du betale noen for en omfattende tjeneste. 

Anonymkode: 80dcf...f63

Så glem det da. Tenkte at her har mange tid til overs, ref masse meningsløse tråder. 

Målet er åpenbart å gå ned noen kg. Rundt 1400 kcal spiser jeg uansett, men er matlei bare. Veier 69 kg og er hverken tykk eller tynn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Så glem det da. Tenkte at her har mange tid til overs, ref masse meningsløse tråder. 

Målet er åpenbart å gå ned noen kg. Rundt 1400 kcal spiser jeg uansett, men er matlei bare. Veier 69 kg og er hverken tykk eller tynn. 

Du kan forsøke å holde en hyggeligere tone dersom du ønsker å få omfattende hjelp helt gratis.. Selv tittelen på tråden kunne du ha endret til noe hyggeligere. Det gjør at flere er villige til å strekke seg.

Ellers vil jeg si at mange av oss har mye tid til overs ja (jeg er for tiden uten arbeid og jeg er personlig trener og ernæringsfysiolog), men det betyr ikke at den tiden vi har til rådighet må brukes på hva andre behøver. Jeg bruker tiden til det du sikkert refererer til som meningsløse tråder av og til, men mest av alt bruker jeg tiden til å utvikle meg selv gjennom ny kunnskap. Det tar mye tid og energi (derfor koster det også penger når man ønsker å utnytte andres kunnskap)

Anonymkode: 56f5b...4eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til modereringen. 

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...