AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Jeg prøvde cb sin el test for første gang på tirsdag, og fikk fast smiley. Hadde positiv strimmeltest på mandag, og med den positive også på tirsdag, så regnet jeg med at el ville være samme dag eller dagen etter, altså onsdag. Tok en ny cb i kveld, torsdag, bare for å sjekke, og fikk fast smiley - igjen! Hva i all verden betyr det da? At jeg ikke har hatt eggløsning enda likevel..?😳 Anonymkode: 54d17...9d1
Amatariel Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Noen kan oppleve lang LH-topp. I desember hadde jeg positiv EL-test i fire dager selv. For du er sikker på at du ikke er gravid? (da blir også EL-tester positive)
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Noen kan oppleve lang LH-topp. I desember hadde jeg positiv EL-test i fire dager selv. For du er sikker på at du ikke er gravid? (da blir også EL-tester positive) Okei, så det betyr at egget ikke har sluppet enda? Hmm, tror ikke det, for tok en graviditetstest forrige uke. Men må kanskje ta en på nytt da Anonymkode: 54d17...9d1
Amatariel Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Okei, så det betyr at egget ikke har sluppet enda? Hmm, tror ikke det, for tok en graviditetstest forrige uke. Men må kanskje ta en på nytt da Anonymkode: 54d17...9d1 Egget slipper ikke på LH-topp nei, den må egentlig ned fra det. Jeg temper i tillegg, og min data fra det viste at egget mitt slapp den fjerde dagen jeg hadde positiv test. Jeg syns det var litt rart da, men når det ble så mange dager med positiv EL-test så går det tydeligvis an.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Egget slipper ikke på LH-topp nei, den må egentlig ned fra det. Jeg temper i tillegg, og min data fra det viste at egget mitt slapp den fjerde dagen jeg hadde positiv test. Jeg syns det var litt rart da, men når det ble så mange dager med positiv EL-test så går det tydeligvis an. Kjenner igjen dette, da jeg ble gravid hadde jeg i syklusen før (og et par ganger tidligere) testet sterkt positivt på EL i flere dager og var egentlig ganske forvirret! Men tydelig at egget først slapp etter siste (3. eller noe slik dag på rad med positivt). Anonymkode: 0d274...eda
Tonnis Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Har opplevd det samme😊Hadde positiv cb el test med smilefjes i 3 dager. Testet med strimler samtidig og var helt klart sterkest på dag 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner igjen dette, da jeg ble gravid hadde jeg i syklusen før (og et par ganger tidligere) testet sterkt positivt på EL i flere dager og var egentlig ganske forvirret! Men tydelig at egget først slapp etter siste (3. eller noe slik dag på rad med positivt). Anonymkode: 0d274...eda Og da ble du gravid?😊 Anonymkode: 54d17...9d1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Tonnis skrev (2 timer siden): Har opplevd det samme😊Hadde positiv cb el test med smilefjes i 3 dager. Testet med strimler samtidig og var helt klart sterkest på dag 2 Jeg har testet med strimler også, men de var bare positive på mandag og tirsdag, negative onsdag og torsdag. Mens CB sin var positiv både tirsdag og torsdag. Blir ikke helt klok på dette😅 Anonymkode: 54d17...9d1
Tonnis Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 13.16): Jeg har testet med strimler også, men de var bare positive på mandag og tirsdag, negative onsdag og torsdag. Mens CB sin var positiv både tirsdag og torsdag. Blir ikke helt klok på dette😅 Anonymkode: 54d17...9d1 Så merkelig! Mine strimler var negativ samtidig som digital.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 13.15): Og da ble du gravid?😊 Anonymkode: 54d17...9d1 Ja, 15 dager ca etter siste positive EL-test, så var det to streker på graviditetstesten^^ Anonymkode: 0d274...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå