AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Jeg skal begynne på Ozempic på mandag. Har lest om at en skal sette den i huden i buken, men ikke i blodårene og muskelen. Hvordan vite hvor man skal treffe og ikke treffe? og hva skjer hvis det kommer luft inn i der jeg stikker? Og hva hvis jeg treffer blodåre og muskel? Har angstlidelse og helseangst men skal bruke den for å gå ned i vekt. Kan noen sykepleiere svare meg seriøst? Kvinne 42 Anonymkode: 38c12...2c3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Har du ikke fått noe opplæring? Snakk med legen som skrev det ut eller hør på apoteket. De vil vise deg. Anonymkode: 5f5d3...7b9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Hvis du ser her er det en fin liten filmsnutt under avsnittet «instruksjonsfilmer». I filmen forklares det hvordan du skal gjøre det. Spissen er tynn og liten, så du kommer ikke til å treffe muskler eller i blodåre. https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-ozempic-novo-nordisk-653969 Anonymkode: 522c8...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå