Gjest enestående Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 jeg vil så gjerne ha slik skråpannelugg. så jennifer aniston i siste episode av friends på tirsdag hadde det der... jeg vil ha et bilde av det slik at jeg kan ta med til frisøren, fordi jeg er litt redd det bare er jeg som forstår hva jege mener med det..... neon som vet om noen bilder?? på nett.. eller noen som har.? jeg søkte etter men fantinget..
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Det var den med thanksgiving middag? http://uguys.net/image/season10/s100801.jpg Fant desverre ikke noe bedre. Men om det er den episoden du mener, så heter den "the one with the late thanksgiving". Kanskje du kan søke etter den på nettet.
Rio Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Klipte lugg selv jeg. Anistons lugg der er ganske stylet og fluffy, så det er ikke sikkert du får nøyaktig sånn. Lett å bli skuffet
Gjest Xavia Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Jeg har sånn skrålugg. Er kjempefornøyd!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 xavia.. hvordan ser den ut.. hvordanfikk du det til?
smil Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Massevis av bilder her http://images.google.no/images?q=jennifer+...8k+etter+bilder
Gjest Xavia Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 (endret) xavia.. hvordan ser den ut.. hvordanfikk du det til? ← For å være ærlig, så ser det ut som Aniston sin pannelugg på den første linken. Ja i hvert fall når jeg bruker rettetang. Jeg fikk det ikke til... ...men frisøren min gjorde det. Jeg klipper meg hos Adam og Eva. Endret 25. august 2005 av Xavia
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Bør nok ha veldig tykt hår for at den panneluggen skal fungere. Med mitt hår ville det aldri blitt fint
Gjest Xavia Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Bør nok ha veldig tykt hår for at den panneluggen skal fungere. Med mitt hår ville det aldri blitt fint ← Jeg har tykt hår. Som frisøren tynner og tynner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå