Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som overskriften sier.. vi prøver å få barn og jeg har lest masse om at badstu ikke er bra for sædcellene😅 Har så sykt lyst til å nekte han å ta det🙈 Noen som vet om det har mye å si? Og er det helt merkelig å spørre om han kan slutte?

Anonymkode: 42c96...cd0

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Sikker på at han ønsker barn?

AnonymBruker
Skrevet

hører han mye på joe rogan?

Anonymkode: 3e82a...d49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir barn i Finland også. Helt vanlig å ta badstu 7 dager i uka der.

Anonymkode: a244b...aba

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har hatt på setevarmere i vinter, og jeg er den som skrur det av. Her har aldri en lege fortalt ham dette med temperatur. Han tror alt med vitaminer, stramme klær, temperatur, mobil i lommen, osv., er en overdrivelse, og må må helst høre om noe har betydning eller ei fra en lege for å ta det til seg. Her er ikke sædkvalitet påvist å være et problem, så på en måte forstår jeg at han ikke vil ta innover seg «hysteriet».

Bestill en sædanalyse. Kommer det frem at kvalitet er nedsatt er det verdt å prøve ulike tiltak. 

Anonymkode: 05a20...349

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min har hatt på setevarmere i vinter, og jeg er den som skrur det av. Her har aldri en lege fortalt ham dette med temperatur. Han tror alt med vitaminer, stramme klær, temperatur, mobil i lommen, osv., er en overdrivelse, og må må helst høre om noe har betydning eller ei fra en lege for å ta det til seg. Her er ikke sædkvalitet påvist å være et problem, så på en måte forstår jeg at han ikke vil ta innover seg «hysteriet».

Bestill en sædanalyse. Kommer det frem at kvalitet er nedsatt er det verdt å prøve ulike tiltak. 

Ehh.. okay? Så du skrur av setevarmeren till mannen din? Håper inderlig att han skrur den på igjen

• Liker 7
Skrevet

Hadde jeg vært han, hadde jeg sjekket spermen bare for at du skal slutte med de greiene der 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, badstu reduserer sædkvaliteten. Dette er velkjent i Finland. Men det er ikke pålitelig som prevensjonsmiddel.

Anonymkode: ed1f4...3f6

AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (9 minutter siden):

Ehh.. okay? Så du skrur av setevarmeren till mannen din? Håper inderlig att han skrur den på igjen

Det gjør han som regel, og det gjøres med humor. Ikke ta for gitt at alle har et giftig forhold. :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mannen min har hatt på setevarmere i vinter, og jeg er den som skrur det av.

Snakk om å kastrere en mann. Alvorlig talt. 

Anonymkode: c32ce...6ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Snakk om å kastrere en mann. Alvorlig talt. 

Anonymkode: c32ce...6ae

Kvinneguiden på sitt beste 🤠

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det gjør han som regel, og det gjøres med humor. Ikke ta for gitt at alle har et giftig forhold. :) 

Trur neppe han ser det som "humor" hver gang, men han viser det bare ikke.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Mobil i lommen påvirker ingenting.

Anonymkode: b3f04...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...