Gå til innhold

Erna Solberg og familien brøt smittereglene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Nala79
Skrevet

Beklager, faktisk... Altså... 🙄🙄 Dette er bare teit! Hvor alvorlig er det når Erna bryter dette selv? Uff...

Skrevet (endret)

Haha. Hørte det på radioen nå. Ingen bombe at de kjører sitt eget løp. Sånn har det alltid vært med eliten og oss andre 😊 Høie skal på hytta i påsken og alt som vanlig. Uavhengig av hvem som styrer så har de egne regler. Gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør 😂

Klart HUN må få feire bursdagen sin selv om vi andre ikke kan det. To dager til og med. Håper folk begynner å se idiotien. Begynte allerede i fjor sommer hvor ingen kunne dra til Sverige, mens en i regjeringer dro på ferie dit 😊

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 21
Gjest Lin11
Skrevet

I Færder kommune vaksinerte ordføreren seg i all hemmelighet. Samme gjorde kriseledelsen. I Bodø fester AP politikere i en suite. De slipper unna. 

Skrevet (endret)

Erna kunne som alle oss andre utsatt bursdagsfeiringen sin. Hun har vel god plass både i statsministerboligen og hjemme i Bergen til en privat liten feiring? Trenger ikke dra til Geilo for å feire bursdag (unødvendige innlandsreiser, snakker Høie stadig vekk om). 

Og nei, hun får ikke bot.

Endret av Rosabløff
  • Liker 27
Skrevet

Enda en dråpe i havet. Snart er hele regjeringen gått av.

• Liker 11
Gjest Nala79
Skrevet

Hun hadde ikke lært seg reglene????? MEN HUN VET VEL  at det liksom skal være en smittsom sykdom ute å går?? Så ja.. bra ordvalg av statsministeren. 🤬🤬

Skrevet

Nå har jeg ikke motivasjon til å følge smittevernreglene selv!

• Liker 27
Gjest Dr.Oetker
Skrevet
Sitat

Til statskanalen beklager hun bruddet, og forklarer at de ikke var klar over at de brøt reglene.

Det må jo da ringe en bjelle når selv ikke statsministeren likesom ikke forstå reglene. 

Men så lege hun beklager, da er det ingen fare og all smittefare er dermed over #ironi

Skrevet

Fy.....det er så inni hampen jævlig gjort. Her messer de om å følge regler, og så går øverste leder så sinnsykt på trynet. Får så sinnsykt lyst til å bryte alle regler, men det har jeg ikke samvittighet til.....blæh.

• Liker 14
Skrevet

Kan ikke skjønne annet enn at dette sørger for at Erna må gå av som statsminister?

Alvorlig brudd

• Liker 30
Gjest Nala79
Skrevet
Centimeteren skrev (Akkurat nå):

Kan ikke skjønne annet enn at dette sørger for at Erna må gå av som statsminister?

Alvorlig brudd

Jeg hadde faktisk trukket meg om det var meg som var statsminister! Hun burde det. Det er tross alt en pandemi!!

Gjest Ludmilla
Skrevet

Det er ikke til å tro. Men hun får vel ikke bøter for å bryte reglene. 

Her bryter altså statsministeren selv reglene, minster trua jeg nå.

Skrevet
Visum skrev (5 minutter siden):

Nå har jeg ikke motivasjon til å følge smittevernreglene selv!

Dette. Hva tenker hun med? Jeg sitter helt alene, følger alle regler til punkt og prikke mens jeg ser smittetallene fyker til værs fordi eliten skal feste.

• Liker 23
Skrevet
Nala79 skrev (7 minutter siden):

Hun hadde ikke lært seg reglene????? MEN HUN VET VEL  at det liksom skal være en smittsom sykdom ute å går?? Så ja.. bra ordvalg av statsministeren. 🤬🤬

Hun hadde ikke lært seg reglene, til tross for at det var Erna som sto på riksdekkende TV og leste opp alle reglene 🤦🏼‍♂️

Hyklerst, snakk om dobbeltmoral. Så klart hun kan reglene, den «beklagelsen» er ikke en dritt verdt. Hu ble avslørt i å bryte reglene, dette er både pinlig men også sinnsykt respektløst!

• Liker 30
Skrevet

Var det ikke slik at HUN ikke var tilstede selv, at hun hadde avlyst selv, men at de andre møttes?

De sa så på NRK radio i ste. Da var det Sindre som beklaget.

• Liker 4
Skrevet

Mistet respekten for den dama der for lenge siden, lenge før corona.

• Liker 16
Skrevet

Jeg regner med at de som aldri har brutt en regel i hele sitt liv, skriver her? 🤔

Skrevet
anno1 skrev (2 minutter siden):

Var det ikke slik at HUN ikke var tilstede selv, at hun hadde avlyst selv, men at de andre møttes?

De sa så på NRK radio i ste. Da var det Sindre som beklaget.

Det er snakk om to middager med for mange personer. Erna var med på den ene, mens de andre var med på begge.

• Liker 8
  • Opprett ny...