AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Del Skrevet 18. mars 2021 Håper virkelig ikke jeg er gravid og testa heldigvis negativt. Men er det mulig å være kvalm før man får positiv test? Anonymkode: 24eeb...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Del Skrevet 18. mars 2021 Nei. Nå vil det komme noen inn i tråden og påstå at de var det, men det er ikke fysisk mulig. Anonymkode: 4b15b...b84 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei. Nå vil det komme noen inn i tråden og påstå at de var det, men det er ikke fysisk mulig. Anonymkode: 4b15b...b84 Det var en lettelse å høre! Anonymkode: 24eeb...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Del Skrevet 18. mars 2021 Det kommer jo helt an på når man tar testen. Jeg var kvlam og kastet opp flere dager før test. (Men det var i uke 6) Anonymkode: fae31...54d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Del Skrevet 18. mars 2021 Sånn generelt så er det samme hormonet som gjør at du blir kvalm og som slår ut på test, så det er veldig usannsynlig. Om du var supersensitiv til hcg så du ble kvalm selv av veldig lave verdier, og du tok test akkurat for tidlig til at den slo ut (f.eks. på veldig utvannet urin), så er det teoretisk mulig. Men med mindre du har vært kontinuerlig kvalm siden og mensen er langt på overtid så vil jeg tro du kan stole på den negative testen. Anonymkode: 6a3a2...ddb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Del Skrevet 18. mars 2021 Jeg var ikke kvalm, men fikk en ”uggen-bølge” 13dpo som jeg kjente igjen fra tidligere. Tok en test og den var positiv. Tror ikke noen vil kunne si at de ble direkte kvalm før positiv test, men at man kan kjenne at man er litt uggen. Anonymkode: 6b890...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånn generelt så er det samme hormonet som gjør at du blir kvalm og som slår ut på test, så det er veldig usannsynlig. Om du var supersensitiv til hcg så du ble kvalm selv av veldig lave verdier, og du tok test akkurat for tidlig til at den slo ut (f.eks. på veldig utvannet urin), så er det teoretisk mulig. Men med mindre du har vært kontinuerlig kvalm siden og mensen er langt på overtid så vil jeg tro du kan stole på den negative testen. Anonymkode: 6a3a2...ddb Takk for svar! Da tenker jeg at jeg kan slå meg til ro med den negative testen 😊 jeg fødte for 4,5 mnd siden og ammer så ingen stabil syklus her 😊 bare husker at jeg var kvalm med lille og var derfor jeg tok test, så ble litt stressa når jeg har vært av og på kvalm sia i går Anonymkode: 24eeb...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Del Skrevet 18. mars 2021 Jeg var kvalm før positiv test, men hadde jeg testet før hadde den nok slått ut 😅 Anonymkode: 3f9a4...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Del Skrevet 19. mars 2021 Med første var jeg kvalm før positiv test, men, det var fordi jeg testet sent😅 Anonymkode: 93644...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariam95 Skrevet 19. mars 2021 #10 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 18.56): Håper virkelig ikke jeg er gravid og testa heldigvis negativt. Men er det mulig å være kvalm før man får positiv test? Anonymkode: 24eeb...642 Ja! Det er mulig de andre som ikke har opplevd det kan ikke uttale seg om det for det har de ing peiling på. Jeg var kvalm før pos test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Del Skrevet 19. mars 2021 Mariam95 skrev (4 minutter siden): Ja! Det er mulig de andre som ikke har opplevd det kan ikke uttale seg om det for det har de ing peiling på. Jeg var kvalm før pos test. Det er ikke fysisk mulig å bli graviditetskvalm før en graviditetstest slår ut som positiv. Selvsagt, hvis du ikke tok testen før du var 6-7 uker på vei som andre over her, er det andre boller, men det er ikke dèt TS spør om. Anonymkode: daebb...b37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariam95 Skrevet 21. mars 2021 #12 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 21.32): Det er ikke fysisk mulig å bli graviditetskvalm før en graviditetstest slår ut som positiv. Selvsagt, hvis du ikke tok testen før du var 6-7 uker på vei som andre over her, er det andre boller, men det er ikke dèt TS spør om. Anonymkode: daebb...b37 Du får bare mene det du vil. Det er fakta hvertfall jeg fikk skikkelig kvalme i noen minutter som jeg pleier ha ved graviditet. Gjentatte ganger. Forverret seg sakte men sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Del Skrevet 21. mars 2021 On 3/18/2021 at 6:56 PM, AnonymBruker said: Men er det mulig å være kvalm før man får positiv test? jeg var litt kvalm før test, slo negativt ut på covid Anonymkode: a3adf...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 18.56): Håper virkelig ikke jeg er gravid og testa heldigvis negativt. Men er det mulig å være kvalm før man får positiv test? Anonymkode: 24eeb...642 Jeg var kvalm fra og med uke 3 begge svangerskap. Så AB som ikke snakker av personlig erfaring kan ta seg ei bolle. Anonymkode: 7171e...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #15 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 19.04): Nei. Nå vil det komme noen inn i tråden og påstå at de var det, men det er ikke fysisk mulig. Anonymkode: 4b15b...b84 Hvorfor er det ikke fysisk mulig når hormoner produseres når egget fester seg? Og hormoner kan gjøre folk kvalme? Snakker om påståelighet og å snakke på vegne av andres kropper. Flaut. Anonymkode: 7171e...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 21. mars 2021 #16 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 21.32): Det er ikke fysisk mulig å bli graviditetskvalm før en graviditetstest slår ut som positiv. Selvsagt, hvis du ikke tok testen før du var 6-7 uker på vei som andre over her, er det andre boller, men det er ikke dèt TS spør om. Anonymkode: daebb...b37 Hva vet du om dette? Jeg har hatt hyperemesis i ett svangerskap og var allerede uggen fra ei uke etter eggløsning. Legen ville sjekke i uke 4,5 om det var tvillinger fordi jeg hadde vært i dårlig form såpass tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #17 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 18.56): Håper virkelig ikke jeg er gravid og testa heldigvis negativt. Men er det mulig å være kvalm før man får positiv test? Anonymkode: 24eeb...642 ja det har jeg vært med alle mine barn Anonymkode: cf9e0...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. mars 2021 #18 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) Har blitt kvalm uken før positiv test med begge mine. Det er ikke tilfeldig. Testet ikke positivt før 4 dager etter forventet mens med siste. 4 dager før med første. Det skal sies at jeg fortsatte med det i 8 måneder også da og ble lagt inn på sykehus noen uker senere pga næringsmangel. Kroppen min håndterer ikke hcg spesielt godt 🙃 Endret 21. mars 2021 av addict Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #19 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg ble veldig kvalm, og kasta opp, samme dag som jeg såviiiidt testa positivt. Dro hjem fra jobb etter å ha laga panikk og oppstandelse fordi jeg trodde jeg hadde omgangssyke - nettopp fordi jeg trodde man ikke kunne bli kvalm så tidlig som 8 dpo. Fikk som sagt verdens svakeste strek på testen samme dag, men den var så i grenseland at jeg ikke trodde på det før et par dager etterpå. Hadde hyperemesis halve svangerskapet. Noen er vanvittig sensitive for hcg, men kjenner du symptomer så blir det med all sannsynlighet også utslag på en graviditetstest. Anonymkode: 7f88a...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #20 Del Skrevet 21. mars 2021 Var ikke kvalm, men ømme pupper som fikk meg til å ta test. Var så ømme at jeg slet med å finne en god sovestilling. Det var egentid 2 dager før jeg "kunne" teste meg, men fikk svak positivt. Anonymkode: 3a637...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå