Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig synd den forsvant, for de hadde så mange fine klær 😢 Noe som vet om butikk(er) som ligner? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. De hadde klær som passet meg. 

Anonymkode: ad9b3...100

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så enig 👏🏻 Kvaliteten på jeansen deres var helt fantastisk. 

Anonymkode: e6de4...286

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes mange av klærne var fine, men kvaliteten var langt under middels, etter min erfaring.. kanskje jeg hadde uflaks.

Anonymkode: bccb8...2cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seriost?? Mener dere vivikkes....😂 tidenes kjerringbutikk

Anonymkode: f2ead...202

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Del av varner gruppen og gamle vivikkes😂

Skrevet

Jeg savner også Days Like This! 

Likte særlig godt de fargede jeansbuksene. Heldigvis fikk jeg kjøpt flere før de la ned for godt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Seriost?? Mener dere vivikkes....😂 tidenes kjerringbutikk

Da burde du vært på PM 🙈 Jobbet der til de gikk konkurs og for meg som er 25 år, var det tidenes kjerringbutikk.

Anonymkode: f2f35...728

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da burde du vært på PM 🙈 Jobbet der til de gikk konkurs og for meg som er 25 år, var det tidenes kjerringbutikk.

Anonymkode: f2f35...728

Men det er da bra at det finnes kjerringbutikker også? Butikken er jo ikke laget for 25-åringer med kjerringstil, men for en helt annen kundegruppe. Bestemoren min handlet mye på PM. Ikke bare passet estetikken henne bedre enn andre butikker, men en del av plaggene hadde fokus på komfort og brukervennlighet også.

Anonymkode: f323e...464

• Liker 12
Skrevet

Vi kjerringer på 45+ trenger også klær! Jeg savner også PM-butikkene. Det var leit at både Days Like This og PM la ned nesten på samme tid

Til deg TS som spør etter butikker som ligner Days Like This, så er kanskje Zavanna aktuell? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes de hadde fine ting der. Men jeg har ikke akkurat en ungdommelig smak, opplever ofte å se gamle damer (på 70-80 år) som jeg synes har fine klær. Jeg er 40 år, men har hatt det slik i godt over 10 år.😂

Anonymkode: bbf33...c88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg syntes de hadde fine ting der. Men jeg har ikke akkurat en ungdommelig smak, opplever ofte å se gamle damer (på 70-80 år) som jeg synes har fine klær. Jeg er 40 år, men har hatt det slik i godt over 10 år.😂

Anonymkode: bbf33...c88

Ha,ha, det er nok sånn at kjerringer forekommer innenfor et ganske stort aldersspenn, og at kjerringklær kan være så mangt. 😄 

Anonymkode: 376b7...c91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også, veldig! Var min favorittbutikk. Jeg var 30 da den ble lagt ned. 

Anonymkode: 2ec28...74d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner også den butikken, hadde så mye fine basisplagg. Nå handler jeg en del hos Match i steden for, syns de har mye fint og av god kvalitet. 

Anonymkode: d017d...ba3

• Liker 2
Skrevet

Mulig Vivikes var en kjerringbutikk, men de hadde fine, klassiske klær. Enkel stil uten rare mønster og slikt. 
I motsetning til PM og Savannah, som jeg syns har utrolig mye rart. 
Savner de jeg og. Har heldigvis en jeans derifra fortsatt. 

• Liker 1
Skrevet

Savner også Days like this!

Jeg elsker slengbuksene med høyt liv jeg har derfra. Kjøpte tre før de la ned. Har også en dunjakke derfra som er en favoritt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner ikke pm, days like this og liker heller ikke Match, for jeg synes alle har klær i så blasse farger og stoffer av dårlig kvalitet. Når vi er blitt voksne damer synes jeg vi fortjener litt dyrere klær i bedre kvalitet. Vi trenger jo ikke kjøpe så mye nytt hele tiden heller. Så jeg anbefaler å teste ut litt dyrere klær. 

Anonymkode: ee803...9dc

AnonymBruker
Skrevet

I mange år kjøpte jeg jeans der. Tror de het Jenny og var kjempegode. Jeg hadde alle størrelser mellom 38 og 48 ettersom vekta varierte. 😬Har heldigvis to par som jeg fortsatt bruker.

Prøvde å gå over til Molly jeans fra Gina tricot etterpå men de kan ikke måle seg i kvalitet. 

Anonymkode: 5f651...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...