AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Eller har du gjennom jobben hatt noen skikkelige ubehagelige opplevelser med pasientens pårørende.? Hva er din historie? Helt anonymisert selvfølgelig. Anonymkode: d5681...b69
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Ja, det tror jeg faktisk alle som jobber innen helse har hatt. Mange pårørende er klin hakke galne og eier ikke folkeskikk, noen har faktisk blitt nektet adgang til stedet jeg jobbet. Heldigvis har jeg en stilling nå der jeg ikke treffer pårørende mer en kanskje en gang hver annen mnd. Må være en sann lykke med koronaen for ansatte på sengepost, så man kan forholde seg til pasienten og ikke pårørende i hverdagen. Anonymkode: f6108...2e9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Ja, i tilfeller der både pasient og pårørende har tilhørt et kjent belastet miljø. Vil ikke si mer da det lett kan gjenkjennes. Anonymkode: 2efd6...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Har ikke blitt truet nei, men har måttet skrive flere avviksmeldinger på grunn av crazy pårørende! Som kjefter og smeller for ting som er helt utenfor personalet sin kontroll. Den ene gangen gikk en av dem til lokalavisen som satt i gang å skrive sak om hvor ubrukelig vår institusjon var. Vi fikk heldigvis ringt og forklart saken til avisen, og det kom aldri noe på trykk. Er mange som oppfører seg helt ufyselig mot personalet. Samtidig kan jeg forstå at de har kort lunte siden de har måttet forholde seg til personal hele livet, sikkert flere udugelige. Men det er uansett ikke ok. Det er ikke de pårørende som har diagnose (påvist hvertfall). Anonymkode: 7c26b...3c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå