Gå til innhold

Buffet-restaurant i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Toro_Jenta
Er en mongolsk grill i en av sidegatene nedenfor Stortinget. Der velger man selv hva de skal grille og steke.

Enig

MR Hong veldig god mat

velge mellom div kjøtt eller kylling og grønnsaker som stekes. Etterpå kan du velge mellom sauser og tilbehør.

Syns faktisk ikke maten på Mr. Hong er så god jeg, i alle fall ikke så god som du kan få den hvis du bestiller en rett og ikke går og plukker fra buffeten. Jeg syns det blir stekt i altfor mye olje, har flere ganger opplevd at det drypper olje fra grønnsakene mine :forvirret:

Endret av Rhiakath
Syns faktisk ikke maten på Mr. Hong er så god jeg, i alle fall ikke så god som du kan få den hvis du bestiller en rett og ikke går og plukker fra buffeten. Jeg syns det blir stekt i altfor mye olje, har flere ganger opplevd at det drypper olje fra grønnsakene mine :forvirret:

Enig med deg. men det var den eneste buffeten jeg kom på, og kjenner flere som liker den.

Annonse

Er en mongolsk grill i en av sidegatene nedenfor Stortinget. Der velger man selv hva de skal grille og steke.

Her har de kjempegod og billig mat, det er den som heter Mirawa (Øvre Slottsgate ja, var der nylig) - det er i hvert fall ikke Mr. Hong...

Kommer til å gå dit igjen! :-D

Har prøvd Mr. Hong et par ganger, men aldri buffeten der. Bør vel kanskje styre unna da...

Men den andre, Mirawa, hørtes jo fristende ut. Får forsøke å spore opp den da kanskje...

Takk for hjelpen så langt, jenter! :blomst:

• 1 år senere...
er en restaurant i strøget..(eldorado kino) som har buffe (eller i alelfall spis så mye du vil får x antall kr).,. der steker de maten foran deg og du kan plukke hva du vil ha tilbehør selv

Denne er mye bedre enn Mr Hong syns jeg. Lokale er slitent men maten er alltid god

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...