AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Kort fortalt så reiser jeg mye i jobbsammenheng, hver gang jeg kommer hjem fra et jobboppdrag så har kona skiftet sengetøy. Bør jeg være bekymret ? Anonymkode: 86d32...10b
Londrea Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Vel det kan jo rett å slett være at konen din bare ønsker at du skal komme hjem til et rent og ryddig hjem. Men om huset ellers er bombet og skittent og sengen er det eneste som er i orden kan du jo begynne å stusse litt på om alt er som det skal. 3
Gjest Smeltemann Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Nei tror det er bare en gest til deg at det skal være rent til du kommer hjem. Får du knulle henne når du kommer hjem da?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Hor lenge er du borte typisk ? Er det tre dager er det en ting, er det ukesvis er det en annen Anonymkode: f40b0...470
SlemUlv Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Jupp, eneste gangen man skifter sengtøy, er om man har hatt sex. Spess om man har vært utro. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå