Gå til innhold

Erfaring med av og på forhold? Jeg er sliten:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er blitt slutt mellom oss virkelig tre ganger og jeg mistenker vi fortsatt ikke er stabile sammen. Han har lav terskel for å gjøre det slutt for så å ta kontakt igjen og angre.

Noen som har erfaring med av og på forhold? Hva var grunnen til at dere var av og på? Ble det slutt eller valgte dere å stå sammen?

Anonymkode: 0e108...08e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg levde sånn i 5 ÅR. Verste årene i mitt liv, ingen trygghet, ingen viten om at det bare var oss, ingen tillit til at han ville være der for meg når alvoret kom. Og det var han forøvrig ikke heller, han slo opp når jeg ble alvorlig syk og lot meg stå i det alene. Så kom han tilbake som vanlig etterpå og jeg ba ham dra til helvete. 

Det er ikke et forhold, det er en relasjon som bare er et forhold når det er gøy eller morro, med en gang det kreves noe av den andre part så stikker de. 

Du kan ikke leve med dette, du er i praksis singel samtidig som du er utilgjengelig fordi du er sammen med en som driter i deg. Gå fra dette, jobb med deg selv og kravene dine, og finn en fyr som ville gjort alt for deg. 

Anonymkode: 0a29e...855

• Liker 8
Skrevet

Dette hadde jeg aldri akseptert! Han kaster deg fra seg og så ombestemmer han seg? Hvor gammel er han, egentlig? 

For din del, så anbefaler jeg at du leser hva Sissel Gran skriver om å være hekta. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er blitt slutt mellom oss virkelig tre ganger og jeg mistenker vi fortsatt ikke er stabile sammen. Han har lav terskel for å gjøre det slutt for så å ta kontakt igjen og angre.

Noen som har erfaring med av og på forhold? Hva var grunnen til at dere var av og på? Ble det slutt eller valgte dere å stå sammen?

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 90e09...770

AnonymBruker
Skrevet

Levde i et slikt forhold i 3 år, tror det ble slutt sikkert 6-7 ganger i løpet av de årene. Alltid hans initiativ, hvor motivasjonen var at JEG hadde gjort noe galt hver gang. Så trakk han meg tilbake til seg gang på gang, til slutt ba jeg han dra dit peppern gror, han tar fortsatt kontakt noen år etterpå. 

Anonymkode: 49c16...edd

• Liker 1
Skrevet

Det funker ikke i lengden. Var gift med en som bodde i et annet land, endte opp med brudd, etter 6 år. Det var så slitsomt for oss begge. 

AnonymBruker
Skrevet

Var med en som vinglet sånn i 6 år. Endte tilslutt med ordentlig brudd, han drev dessutten å datet å lå rundt i disse slutt periodene fikk jeg vite i ettertid😡

Anonymkode: 4cc31...60d

AnonymBruker
Skrevet

Levde slik i 20 år. De 6 siste var et mareritt. Han endte opp å gifte seg med thaidame etter 3 mnd bekjentskap. Da ble det slutt for godt og han gav meg fred. Vinglepetter deluxe! Stakkars thai sier jeg bare. 

Anonymkode: e94b7...4a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var med en som vinglet sånn i 6 år. Endte tilslutt med ordentlig brudd, han drev dessutten å datet å lå rundt i disse slutt periodene fikk jeg vite i ettertid😡

Uff så ondskapsfullt. :( 
Hva var grunnen til de ganger det ble av ? Hvem som tok initiativ og hvorfor.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 15.51):

Jeg levde sånn i 5 ÅR. Verste årene i mitt liv, ingen trygghet, ingen viten om at det bare var oss, ingen tillit til at han ville være der for meg når alvoret kom. Og det var han forøvrig ikke heller, han slo opp når jeg ble alvorlig syk og lot meg stå i det alene. Så kom han tilbake som vanlig etterpå og jeg ba ham dra til helvete. 

Det er ikke et forhold, det er en relasjon som bare er et forhold når det er gøy eller morro, med en gang det kreves noe av den andre part så stikker de. 

Du kan ikke leve med dette, du er i praksis singel samtidig som du er utilgjengelig fordi du er sammen med en som driter i deg. Gå fra dette, jobb med deg selv og kravene dine, og finn en fyr som ville gjort alt for deg. 

Anonymkode: 0a29e...855

Hva var grunnene de gangene det ble slutt ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Levde slik i 20 år. De 6 siste var et mareritt. Han endte opp å gifte seg med thaidame etter 3 mnd bekjentskap. Da ble det slutt for godt og han gav meg fred. Vinglepetter deluxe! Stakkars thai sier jeg bare. 

Anonymkode: e94b7...4a4

Hva var grunnen til av periodene ? Jeg spør alle for jeg lurer på om det kanskje kan vise til samme mønster som mitt forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har spurt om han har hatt noe på gang de periodene vi var fra hverandre. Det har han avkreftet hver gang og jeg har bare trodd på det, uten å tenke to ganger. :( hvordan fant du ut av at han datet i deres slutt perioder? 

AnonymBruker
Skrevet

Typisk for folk med cluster B-les om narsissister

Anonymkode: 9b9e7...7f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere i slike forhold, kutt de ut tvert-null kontakt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hadde det sånn med nåværende samboer og nå pappa til mitt barn. 3   ganger var det slutt! Nå er det snart 3 år siden det ble slutt sist, da varte det i 2 mnd før han angret og jeg lot han jobbe i 4 mnd ekstra før jeg gadd å møte han.. Vi er unntaket da, sånne forhold pleier aldri funke! Hadde det skjedd nå hadde jeg aldri gått tilbake, det tok meg 1 år før tilliten smått begynte å komme og den dag idag forstår jeg ikke hvorfor jeg tillot dette.. Vi har litt tillitsproblemer i forholdet enda, tenker noen ganger på hvor lenge det er til han forlater meg igjen! 

Anonymkode: a1052...d07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dere i slike forhold, kutt de ut tvert-null kontakt

Ja, jeg har vurdert det flere ganger. Forstår ikke helt hvorfor, men jeg har fortsatt håp. :( 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig i ungdommen. Når man blir voksne og har flyttet hjemmefra bør man forvente at man har vokst slikt av seg.

Man bør IKKE holde på slik etter at man har fått barn!!

Holder man på slik i voksen alder, kan man være emosjonelt umodne. Det kan gjøre at det er problematisk å ha relasjoner (også barn) til denne personen. Husk å også se på seg selv hva en kan forbedre.

Anonymkode: f35eb...887

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...