Gå til innhold

Hvoefor ikke stenge ned oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Laffatus
Skrevet (endret)

Hvorfor kan de i oslo og viken reise som de vill. Burde de ikke stenge ned  og holde smiten der og ikke la de reise føre det er smite frit der.Nå kommer jo smiten på steder der det ikke har vært noe smite.De  som bor i oslo har jo selv valgt det og da mår de godta og være inne  i små leiligheter. Skal de som ikke har smite få det får at folk ikke kan holde seg hjemme. Stortinget kunne gitt de straff får og smite folk på steder det ikke er smite. Er ikke ute etter og ta noen men er lei at oslo folk kan reise og kun tenke på seg selv.

Endret av Laffatus
Videoannonse
Annonse
Gjest Laffatus
Skrevet

Fordi jeg synes oslo folk  gjør som de vill de reiser rundt og smiter by som ikke har hatt virus  og smite folk får holde seg hjemme der de bor kun jobb og hjemm. Og holde seg der

Skrevet

De som bor i Oslo har selv valgt det?   Skal hundretusener av folk flytte mener du?

• Liker 3
Skrevet

Portforbud er ulovlig!

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

Forever22,mod

Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

Forever22, mod

Skrevet

Oslo har vært stengt i månedsvis, følg litt med da, menneske.

• Liker 7
Skrevet

Er det ikke mennesker i Oslo og Viken som har hatt høyest smittetrykk og dermed har måttet ofre mest?

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor kan vi ikke stenge det jævla Vinmonopolet lurer jeg på.
Snart får vi ikke handle på butikken lenger en gang, men POLET må stå

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, Prompejenta said:

Er det mye smitte på Polet?

• Liker 10
Skrevet
Prompejenta skrev (17 minutter siden):

Vi er mange som stusser over akkurat det ja :P 

• Liker 1
Skrevet
clyde skrev (1 minutt siden):

Vi er mange som stusser over akkurat det ja :P 

De ble jo et helvetes leven da middelklassen ikke fikk fredagsbaroloen sik sist. 🤪

• Liker 3
Skrevet
Prompejenta skrev (22 minutter siden):

Statseid. Onkel vil ha penger.

Skrevet
parmanoia skrev (4 minutter siden):

De ble jo et helvetes leven da middelklassen ikke fikk fredagsbaroloen sik sist. 🤪

Egentlig ganske fascinerende. Og trist. 😬

Skrevet
clyde skrev (2 minutter siden):

Egentlig ganske fascinerende. Og trist. 😬

Ja. 😐

Skrevet
Prompejenta skrev (1 time siden):

Selvfølgelig får du fortsette å handle på butikken. Det er ingen grunn til å stenge polet  - folk står i kø med god avstand. 
Mange moralister her på KG

• Liker 10
Gjest Alterego666
Skrevet
parmanoia skrev (6 timer siden):

Barolo er veldig 2004. Øvre middelklasse er veldig på et knippe produsenter i Burgund. Bohemene blant disse igjen provoserer med Puglia-viner til kjøtt grillet over åpen flamme. 
Ikke for det, en god Barolo som faktisk ble kjøpt inn i 2004 er ingenting å skamme seg over når arbeidsutvalget på Silkestrå FAU har arbeidsmøte ute i varmen fra terrassevarmerne.  

Skrevet
Alterego666 skrev (4 minutter siden):

Barolo er veldig 2004. Øvre middelklasse er veldig på et knippe produsenter i Burgund. Bohemene blant disse igjen provoserer med Puglia-viner til kjøtt grillet over åpen flamme. 
Ikke for det, en god Barolo som faktisk ble kjøpt inn i 2004 er ingenting å skamme seg over når arbeidsutvalget på Silkestrå FAU har arbeidsmøte ute i varmen fra terrassevarmerne.  

I alleste dager. Er du avdelingsleder på ett av polets avdelinger eller ?? 😎

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet

Steng ned hele lande,det er det beste.

Skrevet
Alterego666 skrev (21 minutter siden):

Såpass ja 😅

• Opprett ny...