Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37 år og joggebukse er det eneste jeg går i hjemme (når jeg er alene vel og merke), syns det er så utrolig behagelig. Å skifte til joggebukse er det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg kunne egentlig tenke meg å gå med joggebukse ute også når jeg for eksempel går tur med hunden, går lang tur selv eller jogger (!), men føler jeg er for gammel til det. Hva syns dere? Er det teit å gå på tur ute i joggebukse? Da mener jeg ikke sånn utvasket og slaskete joggebukse men fin og ren 🙃

Anonymkode: 4b7c2...e60

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd: ikke bry deg om hva andre tenker om din klesstil. Du får et bedre liv

Anonymkode: 626f5...5c6

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 og går alltid med joggebukse når jeg går tur med hunden.

Anonymkode: 5173b...07b

• Liker 13
Skrevet

Selvfølgelig er det innafor! 😊

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Bedre enn Skinnyjeans.

Anonymkode: 3fd71...34c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør, eller hva andre tenker om min bekledning, men jeg er ikke så glad i joggebukse som det du er. Jeg er eldre enn deg. 

Korte lufteturer med hunden  i ren og fin joggebukse og jakke til midt på låret er OK. Jeg kan også lufte hund i skjørt eller dressbukse. 

Jeg vil ikke gå lengre turer eller jogge i joggebukse, for det er ikke komfortabelt, da tar jeg heller turtøy eller treningstøy. 

Anonymkode: f186b...ede

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke teit å gå på tur i joggebukse!😊

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Joggebukse kan du gått gå med, er over 40 jeg å joggebuksen er på hverdag når jeg kommer hjem. Gir jamt faaen hva andre mener om å bruke det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går med blomstrete pysjbukse hver gang jeg skal på butikken og handle mat, så da kan nok du bruke joggebukse.

Dame 60 år.

Anonymkode: aa051...223

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg så si hver gang jeg skal på butikken. Joggebukse eller ikke fy fy å bruke i det offentlige rom.

Anonymkode: 3557b...57c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke problemstillingen, i mitt hode er det greit å gå ute med joggebukse uansett alder 🤔

Anonymkode: db35f...b6d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som deg og går med joggebukse både når jeg skal tur med hunden og hvis jeg bare skal en kort tur i butikken. Min er ikke nødvendigvis så fin og ren da 😂

Anonymkode: da3ed...48c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av typen som driter i hva andre mener om meg, og tar på meg det jeg selv føler for i ulike anledninger.

Men sant skal sies at jeg kjøpte et par dyre, pene joggebukser for offentlig bruk. 

Går ikke i en slitt adidasbukse med hull i ute. 

Men ikke fordi jeg er redd for kommentarer, men heller for min egen del. At jeg bevarer min egen verdighet ut ifra mine egne forventninger. 

Anonymkode: fd830...c94

• Liker 4
Skrevet

Enig, alle sammen👍 Klart vi kan gå i joggebukse ute... Null stress 👍 En som ser normal ordentlig it, uten hull og svære posete knær i; helt klart innafor. La oss være rause mot hverandre, det er nok tull her i verden som splitter folk- om ikke en joggebukse også skal bidra til sånt tull ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, men jeg innser at jeg er i mindretall.

Anonymkode: ac631...15a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 37 år og joggebukse er det eneste jeg går i hjemme (når jeg er alene vel og merke), syns det er så utrolig behagelig. Å skifte til joggebukse er det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg kunne egentlig tenke meg å gå med joggebukse ute også når jeg for eksempel går tur med hunden, går lang tur selv eller jogger (!), men føler jeg er for gammel til det. Hva syns dere? Er det teit å gå på tur ute i joggebukse? Da mener jeg ikke sånn utvasket og slaskete joggebukse men fin og ren 🙃

Anonymkode: 4b7c2...e60

OMG...for gammel til joggebukse? 

Anonymkode: c38ac...e2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bedre enn Skinnyjeans.

Anonymkode: 3fd71...34c

Ups jeg bruker både joggebukse skinny jeans og er over 30 🙊 ikke håp for meg da...

Anonymkode: b6b8d...cf6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket samfunn er det vi lever i... Gå med det du vil når du vil. Om andre bryr seg, så betyr ikke det at du skal bry deg. Ditt liv, ditt valg. Andre får passe sine egne saker.

Anonymkode: c38ac...e2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går kun ut i joggebukse med søpla eller til postkassa. 

Anonymkode: f3708...dd5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...