AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Jeg er sammen med en mann som jeg ønsker å gifte meg med, men han tror ikke på ekteskapet og forstår ikke vitsen med å gifte seg. Hans ex som han har barn med, skal nå gifte seg og han er så glad på hennes vegne, og sier det blir så flott for henne og mannen. Han er til og med invitert i bryllupet til kaffe (ikke jeg da) Jeg forstår ikke hvorfor han er så lykkelig for at hun skal gifte seg, men han ønsker ikke å gifte seg med meg?😐 Kan tilføye at hans eks tidligere har vært ei megge mot han når det gjelder samvær/barna, og han ønsket at hun skulle brenne i helvete, men nå er alt så fantastisk. Anonymkode: c259f...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Jeg synes det er helt naturlig. Han er glad for at en annen mann kan gi henne noe han ikke kunne. Men hvorfor er du sammen med han? Eller, hvorfor håper du at en mann som ikke tror på ekteskap, skal ville gifte seg med deg? Du ser at det er selvplaging, eller? Anonymkode: 1e7ff...0b2 25
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er helt naturlig. Han er glad for at en annen mann kan gi henne noe han ikke kunne. Men hvorfor er du sammen med han? Eller, hvorfor håper du at en mann som ikke tror på ekteskap, skal ville gifte seg med deg? Du ser at det er selvplaging, eller? Anonymkode: 1e7ff...0b2 Det var aldri aktuelt at de skulle gifte seg,for de var sammen bare noen måneder før forholdet skar seg og hun ble gravid. Jeg visste jo ikke at han ikke ønsket å gifte seg da vi ble sammen. Det var noe vi tilfeldigvis begynte å snakke om etter ca ett år, og da var jo jeg hektet på han. Jeg klarer ikke å gå fra han for å finne meg en mann som vil gifte seg. Mitt inntrykk er at mange menn i dag faktisk ikke ønsker å gifte seg, men jeg håper jo at jeg kan klare å omvende han med tiden.. Det ble faktisk viktigere for meg å gifte meg, når hespetreet av en exdame gifter seg. Ts Anonymkode: c259f...f8a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Kanskje han er glad for at hun har gått ordentlig videre? Anonymkode: 5efa3...ca3 21
Hactar Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Så samarbeidet dem imellom har vært vanskelig tidligere? Har dette endret seg til det bedre etter hun ble sammen ed mannen? Kanskje er samboeren din glad eksen har funnet seg en mann som gjør henne lykkelig og lettere å samarbeide med, og giftermålet deres er en bekreftelse på at dette sannsynligvis er en varig endring? 8
Hundejente Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 Ikke så veldig rart synes jeg. Jeg sier gratulerer, og mener det, når noen forteller meg at de er gravide, selv om jeg er veldig glad det ikke er meg som er det. Men personen det gjelder, er jo glad for det, og da er man glad på deres vegne. 13
Gjest theTitanic Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er sammen med en mann som jeg ønsker å gifte meg med, men han tror ikke på ekteskapet og forstår ikke vitsen med å gifte seg. Hans ex som han har barn med, skal nå gifte seg og han er så glad på hennes vegne, og sier det blir så flott for henne og mannen. Han er til og med invitert i bryllupet til kaffe (ikke jeg da) Jeg forstår ikke hvorfor han er så lykkelig for at hun skal gifte seg, men han ønsker ikke å gifte seg med meg?😐 Kan tilføye at hans eks tidligere har vært ei megge mot han når det gjelder samvær/barna, og han ønsket at hun skulle brenne i helvete, men nå er alt så fantastisk. Anonymkode: c259f...f8a Selvsagt er det fantastisk. Når exn har fått ny mann så er hun denne mannens problem. Livet deres blir mye enklere når exn er lykkelig. Og mannen hennes vil ta mer ansvar for barnet. Og jo mindre exn plager samboeren din jo bedre får han det, og han får da overskudd til å være bedre mot deg. Ekteskapet hennes er noe du bør være glad for.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han er glad for at hun har gått ordentlig videre? Anonymkode: 5efa3...ca3 Ja det kan godt være, men hun har jo hatt type i 5 år og kjøpt hus sammen med han, så det er jo lenge siden hun har gått videre. Hun har jo skikket seg og blitt mer normal etter at hun traff sin tilkommende mann, men han er fryktelig glad for at hun skal gifte seg og driver nå å styrer på for å finne en fin dress han skal ha i bryllupet . Jeg synes også det er rart at jeg ikke er invitert til kaffen ( selv om jeg ikke liker damen) men det er vel pga barna. Ts Anonymkode: c259f...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #9 Skrevet 18. mars 2021 Kanskje han bare er glad på hennes vegne, fordi hun er lykkelig over å bli gift? Han kan jo glede seg over hennes glede selv om han ikke deler den samme gleden over å bli gift??? Anonymkode: 50524...600 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje han bare er glad på hennes vegne, fordi hun er lykkelig over å bli gift? Han kan jo glede seg over hennes glede selv om han ikke deler den samme gleden over å bli gift??? Anonymkode: 50524...600 Ja men jeg har problemer med å forstå hvorfor han er så glad på hennes vegne, når hun har vært så jævlig mot han. Han har jo vært dypt deprimert på grunn av all faenskapen hun har gjort mot han. Ts Anonymkode: c259f...f8a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er sammen med en mann som jeg ønsker å gifte meg med, men han tror ikke på ekteskapet og forstår ikke vitsen med å gifte seg. Hans ex som han har barn med, skal nå gifte seg og han er så glad på hennes vegne, og sier det blir så flott for henne og mannen. Han er til og med invitert i bryllupet til kaffe (ikke jeg da) Jeg forstår ikke hvorfor han er så lykkelig for at hun skal gifte seg, men han ønsker ikke å gifte seg med meg?😐 Kan tilføye at hans eks tidligere har vært ei megge mot han når det gjelder samvær/barna, og han ønsket at hun skulle brenne i helvete, men nå er alt så fantastisk. Anonymkode: c259f...f8a Fordi han tror hun vil være mer samarbeidsvillig med samværet nå som hun er gift. Anonymkode: 65e9e...e2a 5
Gjest Råååsa Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 Er du litt sjalu på "hespetreet" som du kaller henne? Ikke er det du som skal gifte deg, ikke er du invitert, og typen din gleder seg til å dra på fest, til hespetreet. Du får ikke noe oppmerksomhet du stakkar.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det kan godt være, men hun har jo hatt type i 5 år og kjøpt hus sammen med han, så det er jo lenge siden hun har gått videre. Hun har jo skikket seg og blitt mer normal etter at hun traff sin tilkommende mann, men han er fryktelig glad for at hun skal gifte seg og driver nå å styrer på for å finne en fin dress han skal ha i bryllupet . Jeg synes også det er rart at jeg ikke er invitert til kaffen ( selv om jeg ikke liker damen) men det er vel pga barna. Ts Anonymkode: c259f...f8a Han ser kanskje at dette blir et stabilt hjem for deres felles barn. Du er nok ikke invitert til kaffen nettopp fordi du ikke liker dama. Anonymkode: 65e9e...e2a 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #14 Skrevet 18. mars 2021 Råååsa skrev (3 minutter siden): Er du litt sjalu på "hespetreet" som du kaller henne? Ikke er det du som skal gifte deg, ikke er du invitert, og typen din gleder seg til å dra på fest, til hespetreet. Du får ikke noe oppmerksomhet du stakkar. Jeg vet ikke helt hva jeg er, men jeg kunne godt tenkt meg å giftet meg( gjerne før henne🤫) Er det rart at jeg ikke er invitert til kaffe i bryllupet? Ts Anonymkode: c259f...f8a 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #15 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han ser kanskje at dette blir et stabilt hjem for deres felles barn. Du er nok ikke invitert til kaffen nettopp fordi du ikke liker dama. Anonymkode: 65e9e...e2a Hun vet ikke at jeg ikke liker henne, for når jeg ser henne så tar jeg på meg et pokerfjes og er helt normal. Ts Anonymkode: c259f...f8a 1
Pillarguri Skrevet 18. mars 2021 #16 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke helt hva jeg er, men jeg kunne godt tenkt meg å giftet meg( gjerne før henne🤫) Er det rart at jeg ikke er invitert til kaffe i bryllupet? Ts Anonymkode: c259f...f8a Ja, jeg synes det er rart. Når hun er kommet så langt at det er naturlig å ha exen i bryllupet, så burde hun også ha inkludert exens samboer. Jeg hadde nok satt foten kraftig ned og sagt at enten går ingen av oss i bryllupet eller så går vi begge to. Det ville vært et fint signal til barna at både mor og far med nye partnere kunne være sammen i bryllupet. 11
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #17 Skrevet 18. mars 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke helt hva jeg er, men jeg kunne godt tenkt meg å giftet meg( gjerne før henne🤫) Er det rart at jeg ikke er invitert til kaffe i bryllupet? Ts Anonymkode: c259f...f8a Ja, det synes jeg er rart. Anonymkode: f24e2...e6f 7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #18 Skrevet 18. mars 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er sammen med en mann som jeg ønsker å gifte meg med, men han tror ikke på ekteskapet og forstår ikke vitsen med å gifte seg. Hans ex som han har barn med, skal nå gifte seg og han er så glad på hennes vegne, og sier det blir så flott for henne og mannen. Han er til og med invitert i bryllupet til kaffe (ikke jeg da) Jeg forstår ikke hvorfor han er så lykkelig for at hun skal gifte seg, men han ønsker ikke å gifte seg med meg?😐 Kan tilføye at hans eks tidligere har vært ei megge mot han når det gjelder samvær/barna, og han ønsket at hun skulle brenne i helvete, men nå er alt så fantastisk. Anonymkode: c259f...f8a Man kan jo være lykkelig på en annens vegne for at hun/han velger å spille fotball på fritiden, betyr ikke at man skal spille fotball selv. Anonymkode: ce41c...9ce 2
Sylveon Skrevet 18. mars 2021 #19 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan jo være lykkelig på en annens vegne for at hun/han velger å spille fotball på fritiden, betyr ikke at man skal spille fotball selv. Anonymkode: ce41c...9ce Dette Jeg gleder meg på vegne av andre når de gjør noe som gjør dem lykkelig. Men det betyr ikke at jeg ville ha tatt samme valgene selv. Jeg er samboer, ikke gift, men likevel så har jeg venner som har giftet seg fordi det er riktig for dem. Selvfølgelig så er jeg da glad på deres vegne. Jeg går ikke rundt og tenker: "Jævla idioter som ikke tar samme valgene som meg." 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #20 Skrevet 18. mars 2021 Hva legger du i ekteskap da? Mange menn er ikke som kvinner som ønsker et megabryllup og fanatsert om dette i evigheter, de fleste menn ønsker bare en chill dame som ikke krever så mye dameting og er snill og kul.. min mann trodde ikke på ekteskapet, men når jeg fortalte han at det blir enklere juridisk rundt det praktiske siden vi har 3 barn og vet at vi skal være sammen resten av livet og har det bra var han enig i det, men så krevde jeg verken noe stor fest eller giftring eller kjole.. kansje mannen din ikke ønsker en slik oppmerksomhetsdag med stort wedding man skal bruke masseeee penger på, og bruke masse spenn på å kjøpe deg en diamant ring? Alt det der er bare for show og tull for de fleste, mange menn som ikke liker sånnt..... vi reiste på romantisk tur til roma og giftet oss på ambassaden, bare oss to vanlige pen klær og rimelige ringer... mange menn er villige hvis de slipper presset av the big wedding og alt styre og det kostbare det fører med seg og masse krav om giftestyr... Det at mannen din er glad på vegne av eksen er jo kjempebra! Viser at han ikke er det minste intrs i hun og glad for at hun kommer seg videre og en annen mann er med henne. Men ja det er frekt at du ikke er invitert, rart at mannen din ikke reagerer på det... Anonymkode: ab99b...6d8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå