AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Når jeg skriver dagbok eller gjøremål føler jeg meg bra. Det er noe tilfredsstillende med blyanten som beveger seg over arket. Anonymkode: ff751...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Bedre enn å skrive på pc i hvertfall! Anonymkode: 3a9d3...4d7
Gjest Smeltemann Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Blyanten går av seg selv. Bruker kun det når jeg skriver mine memoarer og prosa.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Brukt blyant og papir som terapi i mange år jeg. Når jeg er veldig langt nede og har mange tanker og bekymringstanker så skriver jeg det av meg. Er dønn ærlig med alt. Når jeg er ferdig så brenner jeg papirene i peisen 🔥. Litt symbolsk, og jeg føler meg så mye lettere etterpå Liker å ha skriveblokk på jobb og krysse av sjekklister Har også syvendesans. Syns det er hyggelig å bla frem og tilbake for å se hva jeg har gjort og hvilken planer jeg har frem i tid. Nå har jeg ikke så mange planer frem i tid da 🙈 Anonymkode: 5c6c0...11a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Ja, jeg liker det. Skulle gjerne brukt det hele tiden, men det blekner jo så fort. Det ser jeg i dagbøker og notisbøker som er noen år gamle, skriften er nesten borte/utydelig å lese. Dumt, for jeg skriver så mye penere med blyant enn med penn! 😕 Anonymkode: 385fb...d9f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg skriver dagbok eller gjøremål føler jeg meg bra. Det er noe tilfredsstillende med blyanten som beveger seg over arket. Anonymkode: ff751...5c1 Ikke blyant, men pilot V5 blekkpenn. Elsker det, skriver alltid møtenotater og annet på papir. Er enig i at det er noe tilfredsstillende ved det, uten at jeg helt klarer å si akkurat hva. Raskt er det, og lydløst kontra å skrive på tastfjøla. Forstyrrer ikke i møter, og jeg kan tegne diagrammer og hva jeg trenger mer effektivt enn jeg får til på PC-en. Anonymkode: 22cbd...30d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå