AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Hun var jomfru, vi tok jomfrudommen bort uten kondom for å slippe smerte, men det varte bare 1 min. Deretter brukte vi kondom heleveien. Vi var veldig forsiktig med dette og hadde aldri sex uten kondom. Jeg får heller ikke utløsning fort, det tar lang tid for meg, jeg får utløsning kun ved å bruke min hånd og var aldri i nærheten av hennes vagina når jeg kom. Nå er vi litt bekymret fordi hun har normalt mensen regelmessig, men etter dette fikk hun uregelmessig mensen, ca 1 uke forsinket. Ellers har hun ikke fått noe andre graviditets symptomer. Andre måneden nå og mensen er forsinket med 1 uke sett med sist hun fikk mensen forrige måned. Er det stor sjanse for at hun kan være gravid? Anonymkode: e9b72...dd5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun var jomfru, vi tok jomfrudommen bort uten kondom for å slippe smerte, men det varte bare 1 min. Deretter brukte vi kondom heleveien. Vi var veldig forsiktig med dette og hadde aldri sex uten kondom. Jeg får heller ikke utløsning fort, det tar lang tid for meg, jeg får utløsning kun ved å bruke min hånd og var aldri i nærheten av hennes vagina når jeg kom. Nå er vi litt bekymret fordi hun har normalt mensen regelmessig, men etter dette fikk hun uregelmessig mensen, ca 1 uke forsinket. Ellers har hun ikke fått noe andre graviditets symptomer. Andre måneden nå og mensen er forsinket med 1 uke sett med sist hun fikk mensen forrige måned. Er det stor sjanse for at hun kan være gravid? Anonymkode: e9b72...dd5 Jeg kan også påpeke at hun har vært gjennom en tøff og stressende periode i det siste der blant annet hun ble sagt opp av jobben sin og litt annet personlig hendelser. Anonymkode: e9b72...dd5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Hææææ!? Har hun hatt mensen bare det var en uke forsinket? mensen er mensen, normalt at den endrer seg. men klar vil man vite 100% tar man en test, men her ville jeg slapper helt av. Anonymkode: 92576...854
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hææææ!? Har hun hatt mensen bare det var en uke forsinket? mensen er mensen, normalt at den endrer seg. men klar vil man vite 100% tar man en test, men her ville jeg slapper helt av. Anonymkode: 92576...854 Ja etter sameie fikk hun mensen ca 6-7 dager forsinket. Ca 15-16 dager etter vi hadde sameie. Anonymkode: e9b72...dd5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): vi tok jomfrudommen bort uten kondom for å slippe smerte Hva? 😂 Hvorfor får du ikke utløsning ved samleie? Dette må du jobbe med. Helt unødvendig å dra så hardt du kan i penis når du runker, det ødelegger sexlivet ditt framover. Anonymkode: 235cb...d0c 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ja etter sameie fikk hun mensen ca 6-7 dager forsinket. Ca 15-16 dager etter vi hadde sameie. Anonymkode: e9b72...dd5 Hvis hun har mensen er hun ikke gravid...... Anonymkode: c1950...0dc
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 Hun testet og fikk ett lignende resultat. Hva det betyr er vi også usikre på! Anonymkode: e9b72...dd5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Skrevet 18. mars 2021 Dette må være troll 😂😂 går ikke ann Anonymkode: 92576...854 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #9 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette må være troll 😂😂 går ikke ann Anonymkode: 92576...854 TS Nei. Kanskje jeg som ikke er god til å forklare dette. Vi hadde sex som beskrevet over den 25.01.21. Hun har hatt frem til dette tidspunktet regelmessig mensen hver 6 dag i begynnelsen av måneden +-. Etter tidspunktet vi hadde sex fikk hun mensen 14. 02.2021. Varte i en uke. For denne måneden (Mars) så har ikke hun fått mensen enda, men føler på lignende mensen smerter og føler at nærmer seg. Anonymkode: e9b72...dd5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Skrevet 18. mars 2021 Er man i tvil, ta en test. Og ikke de elendige stripsene som du har bilde av. Invister i en skikkelig clear blue digital test som faktisk viser et mye bedre resultat. Det er rundt 20% sjanse for å bli gravid hver mnd. Noen får det til veldig enkelt, andre strever i flere år før de får det til. Anonymkode: 347c1...cf5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): TS Nei. Kanskje jeg som ikke er god til å forklare dette. Vi hadde sex som beskrevet over den 25.01.21. Hun har hatt frem til dette tidspunktet regelmessig mensen hver 6 dag i begynnelsen av måneden +-. Etter tidspunktet vi hadde sex fikk hun mensen 14. 02.2021. Varte i en uke. For denne måneden (Mars) så har ikke hun fått mensen enda, men føler på lignende mensen smerter og føler at nærmer seg. Anonymkode: e9b72...dd5 Ok skjønner, så det som er saken nå da er at jenta du har hatt sex med har faktisk gått inn på en nettside å bestilt graviditetstester i strimmelform hjem i posten, men dere prøver ikke å bli gravid? Istedenfor å gå innom butikk apotek, attpåtil så kan dere ikke lese av resultatet som det står forklaring på på innpakningen til strimmelen..? Anonymkode: 92576...854 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok skjønner, så det som er saken nå da er at jenta du har hatt sex med har faktisk gått inn på en nettside å bestilt graviditetstester i strimmelform hjem i posten, men dere prøver ikke å bli gravid? Istedenfor å gå innom butikk apotek, attpåtil så kan dere ikke lese av resultatet som det står forklaring på på innpakningen til strimmelen..? Anonymkode: 92576...854 Nei, dette var bare et lignende eksempel som ligna på resultatet hun fikk. Hun testet med en vanlig graviditetstester kjøpt i apoteket. Jeg lurer kun på om selv med det som beskrevet over at det er stor sjanse for at hun blir gravid? Anonymkode: e9b72...dd5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, dette var bare et lignende eksempel som ligna på resultatet hun fikk. Hun testet med en vanlig graviditetstester kjøpt i apoteket. Jeg lurer kun på om selv med det som beskrevet over at det er stor sjanse for at hun blir gravid? Anonymkode: e9b72...dd5 Men kjære dere må lese bruksanvisningen, om dere ikke klarer det så må dere nesten avstå fra sex altså 🙈 Anonymkode: 92576...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå