Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 2 tester har jeg tatt, tok den første for et par dager siden, den va så svak at jeg såvidt så den. Nr 2 er fortsatt veldig svak, men ser den bedre. Er dette på vei til positiv? Noen erfaringer? 

CAAF39FA-976F-471A-BBF5-9B5DEFC08BC3.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns jeg ser en strek ja, så det ser lovende ut! Vil anbefale deg å ta en digital i morgen :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja for den første er tatt for et par dager siden, å den så jeg såvidt, måtte stå under rett lys for å skimte en svak svak strek🤔 idag så ser jeg den bedre, men fortsatt veldig svak. Hadde veldig ømme bryst, men det gikk over. Så vet ikke helt hvordan jeg skal tyde dette

Endret av Muffsa
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 05eca...19c

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale å digital clear blue. De koster, men de funker. Enkelt og greit, ingen svake streker. Gravid eller ikke gravid, eller den digitale gir vel og antall uker også da, men ingen utydelige streker å tolke 👍🏻

Anonymkode: 25051...190

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 05eca...19c

Jeg har aldri regna noe på det. Men skal ha menstruasjon kommende mandag ☺️ Dette var ikke planlagt 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vil anbefale å digital clear blue. De koster, men de funker. Enkelt og greit, ingen svake streker. Gravid eller ikke gravid, eller den digitale gir vel og antall uker også da, men ingen utydelige streker å tolke 👍🏻

Anonymkode: 25051...190

Da venter jeg noen dager til, så jeg er helt sikker på at det gir riktig svar ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...