Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du som mann reagert om noen sa du var vakker?

Anonymkode: f1275...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat

Kan menn være vakre?

Ja, det kan de.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et kompliment, og jeg ville ikke blitt smigret. Vakker er positivt for kvinner, men ikke (nødvendigvis) for menn.

Et attraktivt utseende for menn er et utseende som tiltrekker det motsatte kjønn, ikke vakker / pen. Kjekk, barsk, tøff, maskulin, svær etc er smigrende for menn

Anonymkode: 252c8...7b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville lurt på hvorfor hun trodde jeg var homofil. Hadde blitt veldig usikker på meg selv og analysert hvorfor jeg gir ut sånne vibber.

Anonymkode: 08914...80a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville lurt på hvorfor hun trodde jeg var homofil. Hadde blitt veldig usikker på meg selv og analysert hvorfor jeg gir ut sånne vibber.

Anonymkode: 08914...80a

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke et kompliment, og jeg ville ikke blitt smigret. Vakker er positivt for kvinner, men ikke (nødvendigvis) for menn.

Et attraktivt utseende for menn er et utseende som tiltrekker det motsatte kjønn, ikke vakker / pen. Kjekk, barsk, tøff, maskulin, svær etc er smigrende for menn

Er dere født i 1860?

Jeg er såpass trygg på meg selv at ordet vakker ikke gjør meg nervøs. Kvinner har kalt meg alt fra kjekk til vakker og deilig. De må få lov til å uttrykke seg på sin måte uten at vi skal gå rett i kjelleren fordi de bruker feil ord.

Anonymkode: d1a9a...dec

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vakker er ikkje eit kompliment for ein mann, med mindre han er homofil eller metrofil for vakker er eit feminint lada ord.

Når det er sagt så hadde eg nok tatt det som eit kompliment om ei dame sa det til meg, men eg ville no lurt på kva ho eigentleg meinte med det...

Anonymkode: fe746...8ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

? Det er jo et stort kompliment at en mann er vakker? 

Mange menn som er mandig og har grei kropp. En bra kropp kan jo henimot hvem som helst trene seg til.

Få menn har hele pakken og er ansiktspen i tillegg.

Jamie Dornan (The fall) f.eks. Han er ikke en spesielt stor eller mannemannmann men der er gode grunner til å bruke han som modell. Han er vakker og MEGET attraktiv.  

Anonymkode: c28e8...a4d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Jeg har møtt noen virkelig vakre menn i løpet av livet. Men det de har hatt til felles er at de har vært skikkelig bra folk i tillegg til utseendet - det er det som har fått meg til å se på dem som vakre. Ble sveket grundig av han ene etterhvert, og nå finnes han ikke vakker i mine øyne lenger. Bare patetisk og nesten litt stygg.

Anonymkode: 00d5f...075

• Liker 2
Skrevet

Ja absolutt.

hvis jeg kaller en mann for vakker så er han nok den fineste mannen jeg har sett. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan de. Så senest en vakker mann på trening i dag. Han smilte pent til meg og jeg tenkte gjennom hele økta at han var virkelig en vakker mann. Men har aldri sagt til en mann at han er vakker da.. 

Anonymkode: f4966...770

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, selvfølgelig kan de det. Jeg har sett flere menn som er vakre og det er et kompliment å bli kalt vakker uansett kjønn. Det er ikke noe feminint ved det å være vakker. 

AnonymBruker
Skrevet

aldri vakre nok for dagens hyperkresne kvinner. det kan du glemme.

Anonymkode: 2063a...1d0

AnonymBruker
Skrevet

Vakker er det ordet jeg bruker om han jeg er forelsket i. Det er et av de sterkeste ordene jeg bruker. 

Anonymkode: bf002...e0e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...