AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Jeg er kvinne og tiltrekkes seksuelt av menn som har penis, ser ut som kvinner og har pupper. Hvor finner jeg det? Tiltrekkes ikke bare seksuelt, tiltrekkes på alle måter egentlig. Anonymkode: 16c86...128
Høyeheler Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 prøv Cupido.no Du kan ta en titt på denne nettsiden livejasmin.com ( webcam ) 1
TrønderM Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Du finner de nok flere steder, Tinder, Nakenprat, Fetlife.com, Cupido.no, gaysir....så du får gjøre noen søk der. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Lag en plakat, skriv på plakaten at du søker transkvinner. Still deg opp på Oslo S, Nationaltheatret eller Majorstua ved t-banestasjonen/trikkene. Skriv også opp telefon-nr ditt, samt legg på en blunke-smiley på plakaten, skriv noe a la "jeg biter ikke 😉, kom igjen da vel, prøv da vel, du vil ikke angre " Stå der og legg frem den beste versjonen av deg selv, smil masse og vær den som gjør at folk tør å gjøre det samme, gå i bresjen, vær litt kul. Anonymkode: 8cfb0...021 1
Ivy Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne og tiltrekkes seksuelt av menn som har penis, ser ut som kvinner og har pupper. Hvor finner jeg det? Tiltrekkes ikke bare seksuelt, tiltrekkes på alle måter egentlig. Anonymkode: 16c86...128 Du finner ganske mange, inkludert undertegnede på gaysir og fetlife.com ut fra hva jeg har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå