Gå til innhold

Har du noengang blitt tatt for å være mye yngre enn du er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner 53 her. Jeg må stadig vekk vide leg på polet. Og unge menn sjekker opp og tror jeg er på deres alder.

Anonymkode: 22257...9c4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det nok er noen tiår siden du ble spurt om å vise leg på olet.

Anonymkode: c3b96...271

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

polet 

Anonymkode: c3b96...271

AnonymBruker
Skrevet

Lol jeg leste tyngre.

Men ja. Blir ofte spurt om legitimasjon om jeg bruker lue. Er 34

Anonymkode: ad0f0...4da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir tatt for å være yngre en jeg er, ungdommene på vgs der jeg jobber nekter å tro på min reelle alder. 

Anonymkode: d84cc...3d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 år gammel og har alltid blitt tatt for å være eldre enn jeg er, men her en dag var det en kollega som trodde jeg var like gammel som henne (23 år). Ble oppriktig overrasket! 

Anonymkode: 1c978...fbc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27. Var en kollega igår på 21 år som trodde han var eldre enn meg.. jeg syns ikke jeg ser noe yngere ut enn jeg er, men har vært flere tilfeller. Ble spurt om legg for å kjøpe flax også for et par mnd siden. 

Anonymkode: 4eba6...06b

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg kan huske har andre trodd jeg var yngre, syns alltid det var kjipt, og tok det ikke som noe kompliment selvom alle sa jeg burde det. 

Men merket det snudde da jeg ble 30, klarte å bli fornøyd med å se yngre ut. 

Ble spurt om barne billett på bussen da jeg var 26 😑  

Anonymkode: d175c...d69

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Å ja, men det er lenge, lenge, lenge siden nå 😂
ikke engang på polet med munnbind på.  

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er flere ganger blitt tatt for å være søsteren til sønnen min!

Anonymkode: 28101...063

• Liker 1
Skrevet

Jeg fyller 30 i år og flertallet av mine nye kollegaer trodde jeg var rundt 22-23år😅👍🏻

Gjest Tassel
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er 27 år gammel og har alltid blitt tatt for å være eldre enn jeg er, men her en dag var det en kollega som trodde jeg var like gammel som henne (23 år). Ble oppriktig overrasket! 

Anonymkode: 1c978...fbc

Ja det ble du nok. Det er jo hele fire års forskjell i alder.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da jeg var yngre ble jeg ofte tatt for å være mye yngre enn jeg var. Nå som jeg nærmer meg 40 er det ikke ett problem lenger😂

Sist var da jeg måtte vise legitimasjon på polet, da var jeg 33😂 Dama i kassa lo godt av det, og trodde jeg var cirka 20🙈

Anonymkode: 567f1...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir spurt om leg nå jeg skal kjøpe snus... er 34🙄

Anonymkode: 1af47...34c

AnonymBruker
Skrevet

En kollega trodde at jeg var 27! Jeg fyller 50 til sommeren.

Anonymkode: fc568...2f4

AnonymBruker
Skrevet

Min eks trodde jeg var 28 da vi møttes, jeg var 37.

Både moren min, sønnen min og jeg har alltid blitt tatt for å være ca 10 år yngre enn vi er. Det har nok noe med genene å gjøre.

Anonymkode: abf71...783

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang på polet😅Er 35. 

Ellers har jeg opplevd at ukjente har banket på døra og spurt om å snakke med noen voksne. Da var jeg vel 27.

Anonymkode: 04daf...b91

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger i uka tror folk at jeg er midt i eller tidlig i tjueårene. Og jeg er 38. 

Hemmeligheten er at folka er barn på barneskolen som ikke ser alder så lett, hverfall ikke når man har hestehale, jeans og hettejakke til daglig 😂

Anonymkode: 85748...f11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg satt fullstendig hasj-fjern på et utested, med noen shotter innabords, var det en fyr som skulle sjekke ID-en min! Ser riktignok ganske ung ut med sminke. Bruker det sjeldent.

Da PooP

Anonymkode: d2e10...735

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden ble jeg spurt etter leg på et utested. Det var 18- års grense der, og jeg var betydelig eldre enn det. 
Og når jeg var rundt 25 år, så synes jeg at jeg fikk igjen mye veksel på bussen. Da jeg så etter på billetten hadde han gitt meg barnebillett. De andre jeg reiste med som var på min alder hadde derimot betalt full pris.

Anonymkode: ce44b...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...