AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Er det noen sted hvor man kan bestille gratis prøvetime av brudekjoler og brudemakeup? Ønsker å bli kjent med de ulike stilene og størrelsene på disse kjolene da det er første gang, og vil helst slippe å betale 390kr for bare prøving dersom jeg ikke skulle like noen av kjolene den butikken tilbyr.. Også interessert i å booke prøvetime av brudemakeup, har hørt at det også er gratis enkelte steder. Tar imot alle tips! ❤️ Anonymkode: 28e67...521
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Det finnes vel ikke noe sted? Jeg trodde alle tok betalt for det, da det er såpass tidkrevende for de ansatte. Du kan kanskje finne det billigere enn prisen du nevner dog. Anonymkode: 6c796...544 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Er det noen som jobber gratis? De fleste har det vel sånn at du får beløpet i rabatt hvis du kjøper. Anonymkode: 88b1c...700 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 En frisørveninne som du kan få rimelig av? Evt byttetjeneste.. Anonymkode: 51afe...577
Sandie Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Hvis du bor i Bergen så har Brudehuset gratis prøvetimer. Ellers vil jeg tro du finner info om dette på de ulike brudesalongenes nettsider. Det samme gjelder vel frisørsalonger.
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Du skal ha noen til å jobbe gratis under pandemien?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Syns det er spesielt å be noen om gratis brudesminke (spesielt) under pandemien, da ekstra hygiene er viktig og en slik makeup tar lang tid. Ville du jobbet gratis 1-2 timer? Jeg har aldri betalt for å prøve brudekjole, det skal sies. Er det en nyere greie? Giftet meg i 2012, og når jeg nå gifter meg igjen neste år bruker jeg bunad, så er ikke oppdatert der. Anonymkode: b8b4f...25b 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Alle salongene i Oslo Omeng er enige om en fast pris på prøve av brudekjole. Man setter tross alt av 1.5 time minst med deg til å prøve egen service osv. ingen vil jobbe gratis. Men å gå å titte for å se om du liker noe er gratis mens a får du ikke prøve men du kan sette opp time for å prøve om du liker noe. Nå må man vel ha time uansett pga corona Anonymkode: e192c...c98 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Jeg besøkte tre salonger i to forskjellige byer, men betalte bare i den ene salongen (selv om alle salongene oppgir på hjemmesiden at de tar betalt for prøvetimer). Tenkte ikke over at jeg ikke hadde betalt før i ettertid heller. Synes likevel at det er verdt å betale for den servicen man får de 1,5 timene. Anonymkode: f5271...410
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Hvorfor mener du at folk skal jobbe gratis for deg? Jobber du gratis selv? Jeg er rimelig lei av at folk ikke verdsetter andres tid. De forventer å få rabatter på tjenester, prøvetimer, befaringer, helt gratis, og nesten at bedrifter skal konkurrere mot hverandre for å få en bitteliten jobb. Vi må begynne å forstå at folks kunnskap og tid har verdi! Anonymkode: 3406f...5cd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå