Oylo Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Hei Er det noen her som har hørt om Årvoll service og vet hvor man kan få kjøp det?
Gjest Brudeberta 2006/07? Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 ??????????????????????????? :klø: Er du sikker på at du har brukt riktig forum?
Oylo Skrevet 25. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2005 Jepp det er jeg. Har vært medlem i dette forumet i et år snart. Servicet jeg lurte på er et ønske fra et brudepar, i og med at det er ganske mange gifte og mange som venter på å få giftet seg her, tenkte jeg kanskje at det var noen som hadde hørt om det her!! Det er utrolig hva disse jentene vet i dette forumet. Men det finnes sikkert bedre forum..men som sagt...
Vinterbrud-05 Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg vil bare si at jeg er helt enig med deg at dette er en fin plass å spørre på Jeg har aldri hørt om dette service jeg, men det er da rart om ingen andre har det.. Lykke til i jakten! :D
Gjest Brudeberta 2006/07? Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Jeg skjønte faktisk ikke at det var et servise du snakket om Service og servise er to vidt forskjellige ting, da er jeg plutselig litt mer med! Jeg vet bare om en gård på Årvoll hvor de lager keramikk og sånt, vet ikke om det er det de mener...........veldig mye fint der ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 På Årvoll gård i Oslo er det en keramiker som lager vanvittig mye fint. Det er ikke et service fra ham brudeparet ønsker seg da? http://www.arvoll-keramikk.no/
Oylo Skrevet 25. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2005 Takk for det. Men hadde hastverk med å finne gave, så jeg har måtte finne noe annet til slutt. Men rart at ingen har hørt om det...må være noe skjeldent det der.
Arwen Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Har aldri hørt om det - og jeg er veldig kjent med Årvoll og området. Trodde også du spurte om en eller annen servicebedrift i første innlegg
Hannemor Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Du må skrive 'servise' når det gjelder porselen. Jeg trodde det med en gang var et sted på Årvoll som stod for en eller annen service som f.eks. catering, servering e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå