pappa messi Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Jeg syntes at smilefjesene på kvinneguiden er så koselige og morsomme. 🤣Hvem var det egentlig som lagde de? 🤔Det ville vært veldig morsomt om vi kunne fått noe lignende på sosiale medier som Snapchat og Facebook. Veldig morsomt at de også beveger på seg. Hva er deres meninger om det? 2
kjetil + hagbart<3 Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 jeg synes at de er utrolige fine hadde vært sykt spennende hvis de kom til snapchat, sånn at jeg fikk muligheten til å sende dem til min niese 2
Gjest Timeplan Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 I gode gamle msn husker jeg at man kunne legge inn sine egne smilefjes. Det var stas.
pappa messi Skrevet 19. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2021 Timeplan skrev (21 timer siden): I gode gamle msn husker jeg at man kunne legge inn sine egne smilefjes. Det var stas. ååh minner 🤭 1
pappa messi Skrevet 19. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2021 kjetil + hagbart<3 skrev (21 timer siden): jeg synes at de er utrolige fine hadde vært sykt spennende hvis de kom til snapchat, sånn at jeg fikk muligheten til å sende dem til min niese Jeg kjenner meg godt igjen i det. Har veldig lyst å sende det til min unge kusine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå