Bolla Pinnsvin Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 Vi har nettopp bygget oss hus og i den anledning skal vi nå igang med å planlegge hagen. Nå har det seg slik at vi har noen furutrær "på plenen" som vi egentlig ønsker å beholde da de fungerer litt som en hekk. Akkurat nå er de i en fin høyde, og jeg skulle ønske de kunne slutte og vokse! Så da lurer jeg veldig på om det går an å beskjære furutrær, slik at de holdes i en jevn høyde? Noen som har vært borti noe slikt? Takknemlig for råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Min mor hadde det samme "problemet"som deg da hun bygde hus,trærne skjermet så greit mot veien,med tanke på innsyn rett inn i stua.De kappet toppen av trærne,det ble lysere inne og man kunne fortsatt ikke se direkte inn i huset. Dette er nå ca.10-12 år siden og trærne har vokst,mer i bredden.De ser jo litt snodige ut når toppen er av,men ungene har kost seg i de trærne med tykke grener som ikke er så høyt oppe og innsynet fra veien er blitt mindre samtidig som lyset kommer inn. Håper du forstod forklaringen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå