AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Hei En venninne skal få baby. Første i venninnegjengen så har ikke peiling på hva som er vanlig å gi. Det blir en sommerbaby☺️ Hva ville dere satt pris på å få til baby? Noen klesmerker, kvaliteter som er bra? Budsjett 700-800. Anonymkode: 732ba...ad8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Lille lam strikkedress eller et babynest. Begge koster ca samme som budsjettet ditt😊 Anonymkode: 8b63f...f5a
Sheltay Retrac Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Et ullsett fra Nøstebarn i en størrelse som passer til høsten. De har salg nå, og kvaliteten er super. Man får alltid sykt mye billige bomullsklær i størrelse 50/56 i barselgave, så det er utrolig deilig å få noe kvalitetstøy i større størrelser. De kommer til å vasse i bomullsbodyer i 56, så for guds skyld ikke kjøp det. 😄
Gjest EmKay Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Jeg har fått masse som jeg har satt stor pris på! Babynest Hjemmestrikkede klær og tepper Lillelam strikkedress, gjerne som passer fra høsten av Bæresele Gavekort til babybutikk Babybok (hvor man kan føre inn om graviditeten, fødsel og milepæler for babyen) Bok, f.eks boken "Gjett hvor glad jeg er i deg", den er supersøt Barnebestikk eller service (gis gjerne oftere i dåp, men why not) Vognpose/Bilstolpose Ellers annet småtteri, som en kurv med babysåpe, olje, pudder, kremer, bleier, ammeinnlegg, osv.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Tusen takk for svar dere! Jeg har klikket hjem en kjempesøt ulldress fra Lillelam!🥰 Anonymkode: 732ba...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå