Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var nettopp på butikken. Skulle kun ha en vare, og gikk til den kassa som ingen sto i kø i. Derimot sto det en bugnende handlekurv på gulvet ved kassa ,men ingen person . Jeg la opp min vare på handlebåndet, så kom det en eldre dame : Ja ,det var jo egentlig MIN tur ,,, Jeg beklaget og sa: vær så god,jeg så ingen omkring her...og ville overlate plassen min til henne.  Hun svarte: Det går greit,du har jo bare én vare  . Jeg svarte: Det var snilt av deg,tusen takk, - Så svarer hun : Du så ikke handlekurven som sto der da ? 🥴 Eh,jo men ingen mennesker.  Men det er greit.  Jeg går i den andre køen.  VÆR SÅ GOD ! ....Var ikke det smålig og frekt av henne? Ble litt paff av slik oppførsel fra en eldre dame... Forøvrig ble jeg fortere ferdig enn henne i den andre køen,,,så det var ikke mye folk 😆

Anonymkode: a0d3a...369

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var nettopp på butikken. Skulle kun ha en vare, og gikk til den kassa som ingen sto i kø i. Derimot sto det en bugnende handlekurv på gulvet ved kassa ,men ingen person . Jeg la opp min vare på handlebåndet, så kom det en eldre dame : Ja ,det var jo egentlig MIN tur ,,, Jeg beklaget og sa: vær så god,jeg så ingen omkring her...og ville overlate plassen min til henne.  Hun svarte: Det går greit,du har jo bare én vare  . Jeg svarte: Det var snilt av deg,tusen takk, - Så svarer hun : Du så ikke handlekurven som sto der da ? 🥴 Eh,jo men ingen mennesker.  Men det er greit.  Jeg går i den andre køen.  VÆR SÅ GOD ! ....Var ikke det smålig og frekt av henne? Ble litt paff av slik oppførsel fra en eldre dame... Forøvrig ble jeg fortere ferdig enn henne i den andre køen,,,så det var ikke mye folk 😆

Tilleggsopplysning: hun var og hentet flere varer, og var ute av mitt synsfelt akkurat da jeg la på min vare...

• Liker 2
Skrevet

Det er ho som var klin kokos ikke du, synes du tok det svært godt, jeg hadde blitt svært provosert spesielt det ho sa etter at du kunne gå først

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (1 minutt siden):

Det er ho som var klin kokos ikke du, synes du tok det svært godt, jeg hadde blitt svært provosert spesielt det ho sa etter at du kunne gå først

Ja,ble litt provosert..😄 Voksne mennesket i 60 åra,og jeg er voksen selv i 40 åra... Pluss hun var sur i tillegg 😅,,, Jeg slipper alltid folk foran meg i køen om de har veldig lite,og jeg har mange varer.... Så mulig derfor jeg reagerte ifht køkultur... Hadde hun smilt og vi kunne ledd sammen av tidskræsjet, så ville jeg ikke reagert... Hun skulle liksom " sette meg på plass ! ,etter å ha tilbydd vær så god 😄 Det gadd jeg ikke - og gav henne et raskt vær så god tilbake! Føler meg dritbarnslig 🤪

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg som oftest legger merke til er at eldre damer sniker i køen, jeg orker ikke å si noe. Men det er plagsomt, når de bevist går forbi 3-4 stk for å legge varen sin på båndet. 

Anonymkode: 51e33...908

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye frekke folk på butikken om dagen. Jeg måtte på matbutikken i helga, og sto selvsagt og ventet pent på tur når jeg måtte passere noen, pga. avstandsreglene, men opplevde selv å bli bedt om å flytte meg to ganger da jeg skulle hente en vare og de skulle forbi. 🙄 Den ene kjærringa ropte faktisk: «HALLO?!?!!» fordi hun mente jeg skulle flytte handlevogna mi sporentreks da jeg skulle fiske med meg en pakke corn flakes 🙄🤦‍♀️

Anonymkode: 4b47b...6b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge var jo ikke særlig høflige, egentlig. Begge var på sin måte uhøflig mot hverandre. 

Anonymkode: 14625...e39

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja,ble litt provosert..😄 Voksne mennesket i 60 åra,og jeg er voksen selv i 40 åra... Pluss hun var sur i tillegg 😅,,, Jeg slipper alltid folk foran meg i køen om de har veldig lite,og jeg har mange varer.... Så mulig derfor jeg reagerte ifht køkultur... Hadde hun smilt og vi kunne ledd sammen av tidskræsjet, så ville jeg ikke reagert... Hun skulle liksom " sette meg på plass ! ,etter å ha tilbydd vær så god 😄 Det gadd jeg ikke - og gav henne et raskt vær så god tilbake! Føler meg dritbarnslig 🤪

Hadde svart som faen jeg, slik har jeg faktisk aldri opplevd selv. Hen har man gått køen for å handle mer får man jaggu stille seg bakerst i køen igjen. Du var ikke barnslig, ho derimot

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Begge var jo ikke særlig høflige, egentlig. Begge var på sin måte uhøflig mot hverandre. 

Ehh,jeg var så høflig jeg kunne, frem til hun ville" sette meg på plass" !! Hva mener du jeg burde sagt KONKRET ? 

AnonymBruker
Skrevet

Haha, spesielt. Ja, hun var uhøflig. Slike mennesker finnes overalt. 

Anonymkode: f09f8...dfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ehh,jeg var så høflig jeg kunne, frem til hun ville" sette meg på plass" !! Hva mener du jeg burde sagt KONKRET ? 

Snakker ikke om dialogen. Jeg snakker om at du gikk forbi og valgte å overse den kurven. Du burde jo skjønt at vedkommende var i umiddelbar nærhet, og skulle bare hente en ting til. Du kunne faktisk ventet på henne. Du så jo kurven og skjønte hva som skjedde, men valgte å ignorere det for dine egne hensikter. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gikk heller i en annen KØ,enn å stille meg BAK henne...😁 I mitt hode,var det hun som fucka det opp.  Hadde hun vært smilende og god ,og sagt : dette var min plass, jeg skulle bare HENTE noen varer..så hadde jeg uten tvil stått i samme kø BAK henne...og jeg tilbydde,,,og hun tilbydde ...🙃,,så det ble feil! Men jeg smilte og var god mot henne,,,det var ikke hun...

Skrevet

Snakker ikke om dialogen. Jeg snakker om at du gikk forbi og valgte å overse den kurven. Du burde jo skjønt at vedkommende var i umiddelbar nærhet, og skulle bare hente en ting til. Du kunne faktisk ventet på henne. Du så jo kurven og skjønte hva som skjedde, men valgte å ignorere det for dine egne hensikter. 

Herregud, skal kassen stå tom når det er en idiot som går fra køen når det er klart til å legge på og så når nye kommer skal de stoppe og glane på kassadama og si "nei, jeg legger ikke på før vedkommende som har kurven før meg kommer" 

Er det mulig sier jeg...... 

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (Akkurat nå):

Herregud, skal kassen stå tom når det er en idiot som går fra køen når det er klart til å legge på og så når nye kommer skal de stoppe og glane på kassadama og si "nei, jeg legger ikke på før vedkommende som har kurven før meg kommer" 

Er det mulig sier jeg...... 

Kassen kan godt stå tom i 10 sekunder, ja, fordi noen må hente en vare ekstra. Ingen dør av å vente 10 sekunder.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Var ikke det smålig og frekt av henne?

Behøver du ofte bekreftelser fra andre på at det du tenker og føler er "riktig"?

Anonymkode: a9dc3...53b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det var INGEN kunder i synsfeltet mitt. Og jeg hadde en vare... Hadde jeg sett noen som løp etter noe de hadde glemt,ville SELVSAGT ventet med min vare 🙂 Når jeg glemmer ting i køen , lar jeg ikke kurven min holde av plassen,men tar den med meg... JEG SÅ INGEN! 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kassen kan godt stå tom i 10 sekunder, ja, fordi noen må hente en vare ekstra. Ingen dør av å vente 10 sekunder.

Men om man ikke er ferdig med å handle, så stiller man seg ikke i kø og gjør at andre mennesker må vente. Da gjør man seg ferdig med handlingen, og deretter stiller seg i kø når man er klar til å betale.

Anonymkode: a9dc3...53b

• Liker 24
Skrevet

Har man glemt noe går man ut av køen og er da sistemann, er da enkelt det.... 

Hvis du står og stamper i en bilkø i byer, du må kjapt kjøre inn i en busslumme for å pisse, skal bilene bak vente til du har pisset deg ferdig for så å slippe deg ut igjen?? 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS hadde en vare. Hadde hun hatt en full kurv hadde jeg vært enig med deg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...