AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Dette er sikkert et kjempedumt spørsmål og svaret er jo Nei. Så da er jeg redd for at det er noe annet, om jeg er syk eller noe. Men jeg er for ung til å få illebefinnende eller hva det heter. Tre ganger i det siste har noe "skjedd" med meg. Jeg har liksom fadet, akkurat som dte har svartnet for meg, og jeg har kjent en følelse i kroppen og i huden som er helt vilt intens. Ikke ubehagelig, men sterk. Og så etter en stund bare går det over. Det er LITT som ved orgasme men også annerledes, ikke helt likt. Det har skjedd mens jeg har ligget i ro. Det som får meg til å tenke at det kan være noe som har med orgasme å gjøre er at jeg har kysset (klint) med kjæresten. Men han har ikke tatt på meg eller fingret meg eller noe. På overkroppen, kanskje, men ellers bare klining. Ikke sex og ikke noe som skal gi orgasme. Han er blitt redd for at noe er galt med meg og det er jo jeg også når jeg blir helt borte sånn. Jeg er kjempevåt i skrittet etterpå, men vi har jo klint og jeg tenner av det, så våtheten kan skyldes kliningen. Men vi har ikke sex siden vi ikke har vært sammen lenge nok. Jeg får orgasme når jeg gjør det selv når jeg er alene, men den er annerledes og dette er ikke helt sånn. Den ene av gangene dette skjedde gjorde vi ikke så mye heller. Da sto vi og han måtte nesten holde meg når det skjedde. Jeg har ikke vært hos lege enda for det er flaut hvis det er orgasme, men man kan da ikke få orgasme uten å ha sex??? Anonymkode: 8b3d7...99d
Blue81 Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Man kan få orgasme uten å ha sex,ja😊 har opplevd det flere ganger. Både ved hjelp av pusteteknikk,treningsøvelser,ved å være veldig tent,og ved å være veldig avslappet og kåt. (Mine opplevelser) 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Orgasme uten sex er de beste orgasmene. Selv kan jeg få orgasme av småting. Anonymkode: c51a4...46d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Oi. Det høres spesielt ut. Og komplisert, for da kan det jo skje på feil tid og sted. Og da vet jeg om ganger det har skjedd som er helt NEI liksom. Går det an å gjøre noe med det for at det ikke skal skje? Jeg kan jo ikke ha det sånn. Anonymkode: 8b3d7...99d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Ja. Du kan få det hvis du har en seksuell drøm og begynner å puste på en spesiell måte Anonymkode: 5c5ff...95b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 10.12): Dette er sikkert et kjempedumt spørsmål og svaret er jo Nei. Så da er jeg redd for at det er noe annet, om jeg er syk eller noe. Men jeg er for ung til å få illebefinnende eller hva det heter. Tre ganger i det siste har noe "skjedd" med meg. Jeg har liksom fadet, akkurat som dte har svartnet for meg, og jeg har kjent en følelse i kroppen og i huden som er helt vilt intens. Ikke ubehagelig, men sterk. Og så etter en stund bare går det over. Det er LITT som ved orgasme men også annerledes, ikke helt likt. Det har skjedd mens jeg har ligget i ro. Det som får meg til å tenke at det kan være noe som har med orgasme å gjøre er at jeg har kysset (klint) med kjæresten. Men han har ikke tatt på meg eller fingret meg eller noe. På overkroppen, kanskje, men ellers bare klining. Ikke sex og ikke noe som skal gi orgasme. Han er blitt redd for at noe er galt med meg og det er jo jeg også når jeg blir helt borte sånn. Jeg er kjempevåt i skrittet etterpå, men vi har jo klint og jeg tenner av det, så våtheten kan skyldes kliningen. Men vi har ikke sex siden vi ikke har vært sammen lenge nok. Jeg får orgasme når jeg gjør det selv når jeg er alene, men den er annerledes og dette er ikke helt sånn. Den ene av gangene dette skjedde gjorde vi ikke så mye heller. Da sto vi og han måtte nesten holde meg når det skjedde. Jeg har ikke vært hos lege enda for det er flaut hvis det er orgasme, men man kan da ikke få orgasme uten å ha sex??? Anonymkode: 8b3d7...99d Hvis du er ung kan du sende spørsmålet til ung.no Anonymkode: 5c5ff...95b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Da jeg var barn klarte jeg å få orgasme kun ved å spenne visse muskler. Vet ikke om jeg hadde fått det til nå. Anonymkode: 930cc...275
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da jeg var barn klarte jeg å få orgasme kun ved å spenne visse muskler. Vet ikke om jeg hadde fått det til nå. Anonymkode: 930cc...275 Men det var fordi du ville. Du hadde kontrollen. Det er noe annet. Anonymkode: 8b3d7...99d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 Ja, har fått det i søvne Anonymkode: 82831...e00
Kålfrid Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 I begynnelsen av mitt forhold var jeg så forelsket at jeg nesten mistet pusten og svimte av, når han kysset meg intenst og lenge.
Hunmedham Skrevet 22. mars 2021 #11 Skrevet 22. mars 2021 Dette høres bysomt ut, ts. Jeg har hørt om slikt og har hatt en venninne som hadde det litt sånn. Skjer det en sjelden gang bare, eller oftere?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 Noen ganger i uka, kommer an på hva vi gjør. Følelsen kommer ganske fort hvis vi kliner, hvis han tar på puppene mine skjer det fort. Det dere sier at det kan være, jeg har ikke sagt det til ham, det er jo ganske flaut hvis det er sånn. Anonymkode: 8b3d7...99d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Husker da jeg var tenåring og hadde svømming på skolen, jeg holdt på kanten av bassenget og tok spesielle svømmetak kun med bena, spente underlivet samtidig, dette gjorde at jeg fikk orgasmer, de varte leeenge og de er de absolutt beste orgasmene jeg har hatt i hele mitt liv Anonymkode: 5754c...9ea
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 Er du jomfru? Kan være kroppen din har så lyst på sex at du lett får orgasme, hvis du er en person med mye lyst som ikke får utfoldet deg seksuelt. I så fall vil dette sannsynligvis roe seg når du begynner å ha sex. Hvor gammel er du? Hvis du er over den seksuelle lavalder er det ikke noen grunn til å vente meg sex hvis du er i et seriøst forhold og har lyst. Anonymkode: db3ae...2da
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 Nei, vi har ikke ligget med hverandre. Jeg vil at vi skal være sammen noen måneder først. Jeg ble 17 i høst. Anonymkode: 8b3d7...99d
Gjest Acer Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 (endret) Under div. fysiske aktiviteter i tenårene opplevde eg ofte orgasme utan onaniering. Endret 25. mars 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 Ja, spinning gjør det også for meg ofte. Må skjerpe meg å unngå det noen ganger. Nå sykler jeg hjemme pga corona så da er orgasmen velkommen hver gang Hvorfor dette skjer kan jeg ikke helt svare på...men når det nærmer seg hjelper jeg til med å "jukke" litt på setet. Anonymkode: f855f...488
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 Fikk ufrivillig orgasme hos frisøren en gang under hodebunnsmassasje. Ble tatt "helt på sengen"🙈 Anonymkode: 336dc...0b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå