Gå til innhold

Iiiiiiiiiik! Tidenes største edderkopp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hår: :hår: :hår: :hår:

Oppdaget nettopp tidenes største edderkopp på veggen her! Den må søren meg være fem-seks cm fra bein til bein! Stor og svart og hårete... :hakeslepp:

Aldri vært redd for edderkopper, men herregud så ekkel denne var! Angst!!!

Ikke mye lyst til å gå og legge meg med sånne i huset.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Var det ikke frysepulver som hadde en lignende tråd for noen uker siden? :ler:

Men jeg skjønner deg godt.. Satt oppe en hel natt for noen år siden fordi det var en svææær edderkopp rett ved sengen, jeg turte ikke drepe den, og var dritredd den skulle krype opp i sengen!

Heldigvis er jeg litt mindre redd nå (etter jeg flyttet hjemmefra, og MÅTTE drepe dem) og klarer (etter å ha mannet meg opp leeenge) som regel å drepe dem med en sko eller noe.. Men det skal sies at jeg skjelver i lang tid etterpå *grøss*

Skrevet

Er ikke så ille å få drept den... men tenk om den har hele familien sin her som kommer til å komme frem når jeg sovner! :hår: Tenk om jeg våkner av at den kryper over ansiktet mitt eller noe??!! da hadde jeg dødd av hjerteinfarkt tror jeg.

Angst!! Kan jo ikke sove nå! :sur:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg vet hvordan det er, men min erfaring er at det som regel bare er en.. :) Har heldigvis aldri opplevd å våne med en edderkopp i fjeset, men jeg har faktisk funnet en stor, hvit larve (!) i dyna mi, og da fikk jeg helt panikk!

Du får titte godt etter dem før du legger deg!

Skrevet

Skal love deg jeg skal på jakt før jeg køyer ja!!!

Og skal dra senga laaangt ut fra veggen!

Skrevet

På det forrige stedet jeg bodde, i en kjeller leilighet, hadde jeg en *rimelig* kjip opplevelse.

Satt foran PC'n og spiste lapskaus da jeg så en veldig liten edderkopp krabbet opp på tallerkenen. Jeg hadde spist ferdig og skulle akkurat til å skylle tallerkenen, da jeg oppdaget MASSE små edderkopper rett ved siden av, og under hele bordet, og under stolen, i gardinene, overalt. Iiiiik! Holdt jo på å få hjerteattack.

Vel, vel, fram med støvsuger'n og vaskekluten. Da jeg endelig ble ferdig så jeg en feit, svær edderkopp stabbe seg framover. Aha, her har vi synder'n tenkte jeg. Fram med army boots'a og *splætt*! Masse guffe og drit og møkk.

Hun hadde sikkert planlagt å klekke flere men dengang ei,hehe.

Det pussige var at natten før, drømte jeg om masse svarte små edderkopper :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...