Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker nå, gikk inn og endret inntekt på 2 arbeidsplasser jeg jobbet ifjor for beløpet var feil..(sluttet der nå) 

jeg brukte inntekten på A-Meldingen fra disse 2 arbeidsplassene og gikk fra restskatt til og få tilgode penger.. men blir det rett? 

Syns det var rart dem ikke hadde skrevet inn rett beløp i utgangspunktet.. eller har jeg gjort feil👀

Anonymkode: 2be14...a5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har fått lønnsoppgave fra arbeidsplassene og hvis beløpene er feil i oppgavene skulle du meldt fra til arbeidsgiver som skulle rettet opp.

Hva mener du er feil? Det er vanskelig å svare på om det er feil uten å se oppgavene.

Anonymkode: 5ed5d...032

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være samme tall i lønnsoppgave og a-melding, og dette skal automatisk komme inn i skattemeldingen. Det er vanskelig å tro at dette ikke har skjedd. Hva mener du er feil?

Anonymkode: 677d9...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Ville spurt skatteetaten. Ingen har kan svare deg på dette.

Anonymkode: 0248c...66e

Skrevet

Hva er oddsen for at ikke bare en, men to, arbeidsgivere presterer å skrive det du mener er feil inntekt i fjor? Det er ikke mer sannsynlig at det er du som tar feil da?

Hva mener du er feil? For mye eller for lite oppgitt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro, at det er du som tar feil, siden det er snakk om to forskjellige arbeidsgivere.

Husk at skatteetaten kan ta deg ut kontroll.

AnonymBruker
Skrevet

Ta bilde av årsoppgavene du fikk fra disse arbeidsgiverne (sladd selvfølgelig alt av navn og annen personinfo og firmainfo) og legg det ut her så kan vi fortelle hvilken sum du skal føre inn.

Anonymkode: ebc89...ddd

AnonymBruker
Skrevet

ring skatteetaten og spør.

Anonymkode: 51e84...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...