Gå til innhold

Bare å avlyse turen til Haugesund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har lenge ventet på å skulle reise til Haugesund i påsken. Jeg og en kompis skal reise for å møte hans bror. 
Vi reiser fra Trondheim med bil. 

Men burde jeg bare avlyse hele turen? 
Skjønner jo at alt der nede kommer til å være stengt, og vi har vurdert å heller reise på telttur rundt i det området. 

Men hva tenker folk? 
Vi kommer til å holde oss i bilen så fremt det er mulig, og heller ikke stoppe innom unødvendige plasser. Så alt vi være tilgjengelig for oss i bilen. 

Anonymkode: 7b0f5...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke reist, synes folk kan holde seg i byen/fylket de hører hjemme i.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Haugesund er jo blodrødt nå. 

Anonymkode: ce30d...46b

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt skal dere ikke reise nå. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Plutselig skjer det noe uventet som gjør at dere ikke kan holde planen om å bli i bilen. Samme med teltingen.

Nå er det greit om alle bare holder seg i sitt hjemmeområde med mindre det er nødvendig. En tur som dette høres ikke ut som en nødvendighet. Spar turen, og pengene, til i sommer.

Anonymkode: 409c9...676

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Som student i Trondheim med familie i Haugesund ønsker jeg veldig at du også holder deg her. Trondheim har det veldig fint smittemessig akkurat nå, og når vi ikke prioriterer å dra hjem til familiene våre hadde det vært supert om andre ikke dro til røde områder på ferietur når situasjonen er som den er. 

Anonymkode: c183b...681

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Haugesund og du bør ikke komme hit nå, smitten er bokstavelig talt over alt. Vi har kun vert på jobb, hjemme og nødvendige ærend på matbutikken, likevell sitter vi her i karantene. 

Anonymkode: 27c1f...f7c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær grei og ikke kom hit. Smitten er ute av kontroll, og du kan helt realistisk ta den med deg til alle bensinstasjoner, teltplasser og andre steder dere stansen på veien. Det er jo en god 14-16 timers kjøretur herfra til Trøndelag, så det blir jo noen stopp.

Hold deg der du er!!

Anonymkode: 45343...c4a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bli der dere er, alt her er stengt til over påske. Vi har hatt hjemmekontor siden jul og knapt vært ute blant folk, likevel sitter vi i karantene da det er et stort utbrudd på skolen til yngstemann. Alle positive siden 14 februar er den britiske mutanten, det viser hvor ekstremt smittsom den er. Hold dere i Trondheim så dere ikke risikerer å ta den med opp dit igjen.

Anonymkode: 2ab55...954

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Haugesund, vi har ikke vært noe særlig rammet før nå.

Hørte nylig i dag at en hel klasse på barneskolen i hgsd er blitt smittet med covid. Smittet sprer seg raskere nå som barna er blitt smittet

Mine to har fått streng beskjed om å holde seg hjemme. Ingen offentlig transport osv

Alle butikkene i haralsdagaten er stengt.

Kjipt visst dere blir smittet når dere er her og så dra hjem og kanskje smitte andre

Vi har lagt alle våre planer død. Drar ikke på hytte eller fjellet nå. 

Beste å Holde seg hjemme til dette har avtatt igjen ❤️

Anonymkode: e366c...29a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stay away. Her ligger en ungdom under 18 på intensiven og 7 andre er innlagt. Smitten øker for hver dag. På en uke kjente jeg plutselig 8 stk med påvist Covid. 

Anonymkode: 8ee76...da4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kom hit. Det er helt grasalt mye smitte her nå.......

Anonymkode: b6fce...633

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 8.01):

Men hva tenker folk? 
Vi kommer til å holde oss i bilen så fremt det er mulig, og heller ikke stoppe innom unødvendige plasser. Så alt vi være tilgjengelig for oss i bilen. 

Anonymkode: 7b0f5...f6c

Det er ikke bare i Haugesund, men også i nabokommunene Karmøy og Tysvær. Selv om tallene på nye smittede nå ser ut til å stabilisere seg og gradvis gå ned, så er det ikke anbefalt å komme hit. Vent heller til sommeren. 

Endret av NordicViking
  • Liker 1
  • Opprett ny...