Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 4 måneder siden traff jeg ei fantastisk dame. Vi innledet et forhold og hadde det veldig bra sammen. Var mye sammen og snakket hver dag på telefon og SMS. Plutselig får jeg en melding med beskjed om at hun vil avslutte forholdet selv om hun elsker meg. Jeg foreslår at vi treffes og prater om årsaken til at hun føler hun må avslutte forholdet. 

Får da beskjed om at hun har vanskeligheter med å forklare dette. Bekrefter at det ikke er noe jeg har gjort/ikke gjort og at hun fortsatt elsker meg. Samtidig sier hun at det er noe med meg som hun ikke kan leve med resten av livet. 

Det er vanskelig for meg å forstå slike kryptiske meldinger....
For nok en forklaring til slutt, men vet ikke helt når....

Anonymkode: b1cdc...c64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sier A, men ikke B. Det er ikke greit. Når hun først har sagt at det er noe ved deg, så bør hun av respekt for deg si hva hun mener med dette. Ellers burde hun latt være å si noe som helst om årsaken. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hun har garantert funnet en annen på markedet. «Det er bare meg, du må finne en som fortjener deg bedre» osv osv 

Anonymkode: e5056...9bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke komplisert, det er spill og mindfuckery. Nå roter hun med hodet ditt for å gjøre deg smådesperat og hekte deg. Blokker henne og gå videre ordentlig, dette blir det bare verre med. Finn deg ei jente som sier hva hun føler og tenker.

Anonymkode: a2683...799

• Liker 18
Skrevet

Blokker dette tullet fra livet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Enten har hun  problemer fysisk eller psykisk og vil spare deg,,,eller så er det én 3.part med i bildet. Mest sannsynlig det siste. Grunnen til at hun ikke er DIREKTE , er fordi hun fortsatt har døren åpen om ting endrer seg.... 

Anonymkode: fe81e...72b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg syns det er ubehagelig at du ikke kan være direkte med meg. Hva er det med meg du ikke kunne levd med? Jeg blir jo bekymret for at jeg har noen totalt frastøtende sider når noen sier A men ikke B. "

Anonymkode: 87660...1f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lukter drama!

Helt typisk dramaqueen-uttalelser, styr unna og gå videre.

Hvem elsker noen etter noen måneder uansett? Snakk om røde flagg.

Anonymkode: bc560...67e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok liltt lurt å fortelle oss hvor gamle dere er før vi skal leke terapeuter. 

Anonymkode: 41042...d49

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en måte å dumpe noen på. 

Som en annen skriver, det er så mindfuck ting å gjøre, kjipt og manipulativt og. Hun elsker deg, men det er en ting ved deg hun ikke kan leve med, men hun vil ikke si hva det er? Kjenner faktisk jeg blir litt forbanna på dine vegne her. 

Og så på melding, da. For et rasshøl hun er. Slett og blokk. Det er det siste hun forventer.

Hun bygger kanskje opp til at du skal hale og dra i henne til du får en dustete forklaring. Ikke dans etter hennes pipe. Bare slutt og kontakt henne og la henne marinere litt i panikken rundt at spillet hennes ikke fungerte. Hun kommer nok til å kontakte deg og forklare alt, spesielt når hun merker at du bare trekker deg unna.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"jeg vil ikke ha deg, men jeg holder deg på vent hvis det ikke fungere med mann 2 eller jeg ikke finner noen bedre" 

Anonymkode: 7f977...1e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan tydeligvis ikke leve med at du ikke er tankeleser. 

Anonymkode: 8fd42...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hun elsker deg ikke. Hun er bare for feig til å si det. Kanskje vil hun holde deg litt på gress tilfelle ingen andre vil ha henne. Du fortjener bedre! Ikke vent på forklaring. Hadde hun elsket deg, hadde hun ikke dumpet det. Glem henne og gå videre.

Anonymkode: 0d95c...825

• Liker 1
Skrevet

Men å skrive at det er noe med deg hun ikke kan leve med resten av livet - hva søren??? Hun kunne spart seg den kommentaren,  kjenner jeg.... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Atsjo skrev (6 minutter siden):

Men å skrive at det er noe med deg hun ikke kan leve med resten av livet - hva søren??? Hun kunne spart seg den kommentaren,  kjenner jeg.... 

Hun vet at TS ikke vil gi slipp på henne med dette mysteriet hengende i luften...... Utspekulert og manipulerende! Da har hun én i reserve om hun skulle trenge det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun vet at TS ikke vil gi slipp på henne med dette mysteriet hengende i luften...... Utspekulert og manipulerende! Da har hun én i reserve om hun skulle trenge det.

Dette tror jeg også er tilfellet. Anbefaler at du enten spør henne om å være direkte om hva ved deg hun refererer til, deretter blokkere og aldri se deg tilbake. Dette er bare manipulerende hersketeknikk tror jeg for å hekte deg.

Anonymkode: f9592...901

AnonymBruker
Skrevet

Let it go... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Hun elsker deg ikke. Hun er bare for feig til å si det. Kanskje vil hun holde deg litt på gress tilfelle ingen andre vil ha henne. Du fortjener bedre! Ikke vent på forklaring. Hadde hun elsket deg, hadde hun ikke dumpet det. Glem henne og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Når noen slår opp med deg så betyr det at de ikke vil ha deg. Det betyr at de ikke elsker deg. Og det betyr at du er fri til å legge dette forholdet bak deg, og gå videre med livet ditt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når noen slår opp med deg så betyr det at de ikke vil ha deg. Det betyr at de ikke elsker deg. Og det betyr at du er fri til å legge dette forholdet bak deg, og gå videre med livet ditt.

Det høres jo riktig ut, men stemmer ikke nødvendigvis. Sterke følelser, respekt, felles verdier/framtidsplan og god kommunikasjon henger ikke alltid sammen. Man er ikke forplikta til å være et sted pga sterke følelser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...