AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Jeg var hjemme hos han, og var ekstremt sliten og trøtt. Jeg har kvetapin på resept når det gjelder soveproblemer, og det kan jeg brukte inn i mellom, ettersom jeg har det på resept. Jeg var hjemme hos han i et par timer, og prøvde å legge meg, og fikk ikke sove. Han la merke til det, og tok det frem. Det var i from av veske. Så ut som øyedråper. Jeg spurte hva det var, og han sa «BARE TA OPP TUNGA DI» og jeg bare tok opp tunga mi. Han ble jævlig agressiv. Og dette skjedde egt for flere mnd siden. Fikk vite i går at det var benzo. Vi snakka om det, og da innrømte han til meg at det var det. Jeg har vært i fullstendig klikk helt siden da. Jeg vet ikke en gang hva jeg skal gjøre. Det er ikke greit at slike ting skjer. Jeg ble jævlig sint på han i går og sa «HÆ GAV DU MEG BEZO» så ble han livredd. Anonymkode: d0bd1...c5a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Skjønner ikke at det er noe å lure på engang... man slår opp med en kjæreste som doper deg Anonymkode: ec560...ebc 26
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg var hjemme hos han, og var ekstremt sliten og trøtt. Jeg har kvetapin på resept når det gjelder soveproblemer, og det kan jeg brukte inn i mellom, ettersom jeg har det på resept. Jeg var hjemme hos han i et par timer, og prøvde å legge meg, og fikk ikke sove. Han la merke til det, og tok det frem. Det var i from av veske. Så ut som øyedråper. Jeg spurte hva det var, og han sa «BARE TA OPP TUNGA DI» og jeg bare tok opp tunga mi. Han ble jævlig agressiv. Og dette skjedde egt for flere mnd siden. Fikk vite i går at det var benzo. Vi snakka om det, og da innrømte han til meg at det var det. Jeg har vært i fullstendig klikk helt siden da. Jeg vet ikke en gang hva jeg skal gjøre. Det er ikke greit at slike ting skjer. Jeg ble jævlig sint på han i går og sa «HÆ GAV DU MEG BEZO» så ble han livredd. Anonymkode: d0bd1...c5a Atte hæ? Anonymkode: 90366...540 7
Smurfii Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 For det første hadde jeg dytta han bort fra meg om han hadde prøvd å ha i meg noe jeg ikke ante hva var. Og for det andre hadde jeg blitt så redd at jeg hadde kommet meg derifra og muligens avsluttet hele forholdet, det hadde vært å tråkket langt over grensa mi hvertfall.🤯 13
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Det høres jo helt sykt ut, du aksepterer ikke at folk putter noe i munnen din du ikke vet hva er. Han sier du bare skal ta opp tunga, og du lystrer? Du må komme deg langt vekk fra denne karen, og du må lære av dette, skaffe deg noe mer ryggrad. Flytende benzo? Høres rart ut, jeg hadde vært skeptisk til om dette stemte. Anonymkode: 76a84...b14 19
MarianneE Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 Du må korrigere overskriften din; "Ekskjæresten gav meg benzo uten at jeg viste det" 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 Å snakke om «benzo» på den måten som det var helt normalt, høres sykt ut. Man må jammen ha et stort forbruk av medikamenter og annet for å få slikt inn i dagligtalen. Anonymkode: 592c7...65b 12
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Skrevet 18. mars 2021 Hva er benzo, og hvorfor tar du opp tunga di uten at han forteller hva han stapper i munnen din?? Du har dumpet han? Anonymkode: 3b12c...eb5 14
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #9 Skrevet 18. mars 2021 Er dere begge narkomane? Anonymkode: a18d9...fe2 7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dere begge narkomane? Anonymkode: a18d9...fe2 Sannsynligvis, det er kun i de kretser man bruker virkestoff som benevnelser, vi andre bruker det som står på esken. Anonymkode: 592c7...65b 18
BethB Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 Hvis du ikke er ett troll så dump han umiddelbart og kom deg bort fort som f...! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er benzo, og hvorfor tar du opp tunga di uten at han forteller hva han stapper i munnen din?? Du har dumpet han? Anonymkode: 3b12c...eb5 Benzodiazepiner, en legemiddelgruppe. Det siktes da gjerne til valium, vival, sobril og lignende beroligende stoffer. "Benzo" på narkismunne. Anonymkode: 76a84...b14 13
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 Du er ikke helt ok du heller TS. Han sier ta opp tunga og du gjør det uten å være sikker hva han gir deg?? Altså wtf... Anonymkode: c5a91...08d 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #14 Skrevet 18. mars 2021 Du snakker jo om benzodiazepamer som om du var en narkoman. En vanlig person hadde vært sånn hjelp, jeg fikk Valium e.l. Altså navnet på medisinen, ikke gatenavnet på gruppen med narkotika. Han er vel tydeligvis kanskje narkis da, om det er han som har lært deg å si benzo, samt har flytende benzo i skuffen. Dere virker uansett litt psykisk ustabile begge to, du er "i klikk" nå og han ble jævlig aggressiv da du spurte hva du fikk (merkelig at du ikke avkrevde svar før du stakk ut tunga). Du stiller ikke noen spørsmål i innlegget her så jeg vet ikke helt hva du vil med det, men jeg er fristet til å svare at du bør til psykolog og han på avrusning. Anonymkode: e3951...659 14
Gjest Lama_Drama Skrevet 18. mars 2021 #15 Skrevet 18. mars 2021 Fyren din har noe skanky greier, men du gaper frivillig. Flere måneder etterpå klikker du? ok.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #16 Skrevet 18. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Benzodiazepiner, en legemiddelgruppe. Det siktes da gjerne til valium, vival, sobril og lignende beroligende stoffer. "Benzo" på narkismunne. Anonymkode: 76a84...b14 Benzo brukes også av dem som vil få andre til å innrømme at de bruker benzo. Litt som å snakke om øl, mens det egentlig er alkohol. Anonymkode: 1acd7...32c 1
Gjest Airman Skrevet 18. mars 2021 #17 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var hjemme hos han, og var ekstremt sliten og trøtt. Jeg har kvetapin på resept når det gjelder soveproblemer, og det kan jeg brukte inn i mellom, ettersom jeg har det på resept. Jeg var hjemme hos han i et par timer, og prøvde å legge meg, og fikk ikke sove. Han la merke til det, og tok det frem. Det var i from av veske. Så ut som øyedråper. Jeg spurte hva det var, og han sa «BARE TA OPP TUNGA DI» og jeg bare tok opp tunga mi. Han ble jævlig agressiv. Og dette skjedde egt for flere mnd siden. Fikk vite i går at det var benzo. Vi snakka om det, og da innrømte han til meg at det var det. Jeg har vært i fullstendig klikk helt siden da. Jeg vet ikke en gang hva jeg skal gjøre. Det er ikke greit at slike ting skjer. Jeg ble jævlig sint på han i går og sa «HÆ GAV DU MEG BEZO» så ble han livredd. Anonymkode: d0bd1...c5a Politianmeld han
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #18 Skrevet 18. mars 2021 Mye som skurrer her....fra begge.... Anonymkode: 57209...bf8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #19 Skrevet 18. mars 2021 Høres ut som en samtale mellom to rusmisbrukere i et dysfunksjonelt forhold. Anonymkode: 811bf...11b 10
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #20 Skrevet 18. mars 2021 ...som plutselig forvillet seg inn på kg... Anonymkode: 592c7...65b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå