Gå til innhold

Kjæresten min gav meg benzo uten at jeg visste det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hjemme hos han, og var ekstremt sliten og trøtt. Jeg har kvetapin på resept når det gjelder soveproblemer, og det kan jeg brukte inn i mellom, ettersom jeg har det på resept. Jeg var hjemme hos han i et par timer, og prøvde å legge meg, og fikk ikke sove. Han la merke til det, og tok det frem. Det var i from av veske. Så ut som øyedråper. Jeg spurte hva det var, og han sa «BARE TA OPP TUNGA DI» og jeg bare tok opp tunga mi. Han ble jævlig agressiv. Og dette skjedde egt for flere mnd siden. Fikk vite i går at det var benzo. Vi snakka om det, og da innrømte han til meg at det var det. Jeg har vært i fullstendig klikk helt siden da. Jeg vet ikke en gang hva jeg skal gjøre. Det er ikke greit at slike ting skjer. Jeg ble jævlig sint på han i går og sa «HÆ GAV DU MEG BEZO» så ble han livredd. 

Anonymkode: d0bd1...c5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at det er noe å lure på engang...  man slår opp med en kjæreste som doper deg 

Anonymkode: ec560...ebc

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg var hjemme hos han, og var ekstremt sliten og trøtt. Jeg har kvetapin på resept når det gjelder soveproblemer, og det kan jeg brukte inn i mellom, ettersom jeg har det på resept. Jeg var hjemme hos han i et par timer, og prøvde å legge meg, og fikk ikke sove. Han la merke til det, og tok det frem. Det var i from av veske. Så ut som øyedråper. Jeg spurte hva det var, og han sa «BARE TA OPP TUNGA DI» og jeg bare tok opp tunga mi. Han ble jævlig agressiv. Og dette skjedde egt for flere mnd siden. Fikk vite i går at det var benzo. Vi snakka om det, og da innrømte han til meg at det var det. Jeg har vært i fullstendig klikk helt siden da. Jeg vet ikke en gang hva jeg skal gjøre. Det er ikke greit at slike ting skjer. Jeg ble jævlig sint på han i går og sa «HÆ GAV DU MEG BEZO» så ble han livredd. 

Atte hæ? 

Anonymkode: 90366...540

• Liker 7
Skrevet

For det første hadde jeg dytta han bort fra meg om han hadde prøvd å ha i meg noe jeg ikke ante hva var. Og for det andre hadde jeg blitt så redd at jeg hadde kommet meg derifra og muligens avsluttet hele forholdet, det hadde vært å tråkket langt over grensa mi hvertfall.🤯

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo helt sykt ut, du aksepterer ikke at folk putter noe i munnen din du ikke vet hva er. Han sier du bare skal ta opp tunga, og du lystrer? Du må komme deg langt vekk fra denne karen, og du må lære av dette, skaffe deg noe mer ryggrad.

Flytende benzo? Høres rart ut, jeg hadde vært skeptisk til om dette stemte.

Anonymkode: 76a84...b14

• Liker 19
Skrevet

Du må korrigere overskriften din; "Ekskjæresten gav meg benzo uten at jeg viste det"

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å snakke om «benzo» på den måten som det var helt normalt, høres sykt ut. Man må jammen ha et stort forbruk av medikamenter og annet for å få slikt inn i dagligtalen.

Anonymkode: 592c7...65b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hva er benzo, og hvorfor tar du opp tunga di uten at han forteller hva han stapper i munnen din??

Du har dumpet han?

Anonymkode: 3b12c...eb5

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er dere begge narkomane?

Anonymkode: a18d9...fe2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dere begge narkomane?

Anonymkode: a18d9...fe2

Sannsynligvis, det er kun i de kretser man bruker virkestoff som benevnelser, vi andre bruker det som står på esken.

• Liker 18
Skrevet

Hvis du ikke er ett troll så dump han umiddelbart og kom deg bort fort som f...!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er benzo, og hvorfor tar du opp tunga di uten at han forteller hva han stapper i munnen din??

Du har dumpet han?

Anonymkode: 3b12c...eb5

Benzodiazepiner, en legemiddelgruppe. Det siktes da gjerne til valium, vival, sobril og lignende beroligende stoffer.

"Benzo" på narkismunne.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke helt ok du heller TS. Han sier ta opp tunga og du gjør det uten å være sikker hva han gir deg?? Altså wtf...

Anonymkode: c5a91...08d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker jo om benzodiazepamer som om du var en narkoman. En vanlig person hadde vært sånn hjelp, jeg fikk Valium e.l. Altså navnet på medisinen, ikke gatenavnet på gruppen med narkotika.

Han er vel tydeligvis kanskje narkis da, om det er han som har lært deg å si benzo, samt har flytende benzo i skuffen.

Dere virker uansett litt psykisk ustabile begge to, du er "i klikk" nå og han ble jævlig aggressiv da du spurte hva du fikk (merkelig at du ikke avkrevde svar før du stakk ut tunga).

Du stiller ikke noen spørsmål i innlegget her så jeg vet ikke helt hva du vil med det, men jeg er fristet til å svare at du bør til psykolog og han på avrusning.

Anonymkode: e3951...659

• Liker 14
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Fyren din har noe skanky greier, men du gaper frivillig. Flere måneder etterpå klikker du? 

ok.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Benzodiazepiner, en legemiddelgruppe. Det siktes da gjerne til valium, vival, sobril og lignende beroligende stoffer.

"Benzo" på narkismunne.

Benzo brukes også av dem som vil få andre til å innrømme at de bruker benzo.

Litt som å snakke om øl, mens det egentlig er alkohol.

Anonymkode: 1acd7...32c

• Liker 1
Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Politianmeld han

AnonymBruker
Skrevet

Mye som skurrer her....fra begge....

Anonymkode: 57209...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en samtale mellom to rusmisbrukere i et dysfunksjonelt forhold. 

Anonymkode: 811bf...11b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

...som plutselig forvillet seg inn på kg...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...