AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Hvordan gjør man det? Har mye brystmelk som må håndpumpes. Skal jeg bare håndpumpe det opp i en flaske? Hvordan varmer jeg den? Hvor lenge kan brystmelk ligge trygt i flasken? Osv. Anonymkode: 41b26...e99
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 https://ammehjelpen.no/kategori/pumping-og-oppbevaring-av-melk/ Anonymkode: 5c46b...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Det er best å fryse porsjoner med morsmelk. Da holder det seg en stund, og du kan ta opp porsjonspakker når du trenger det. I kjøleskapet er det snakk om en holdbarhet på fire dager. Anonymkode: f6a46...add
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Jeg pumpet ofte slik at pappaen kunne gi, men syntes ikke det var spesielt nyttig å bruke fryser, pumpet heller litt jevnlig sånn at vi kunne ha det i kjøleskapet og bruke det innen et par dager. Varmet i vannbad. Om du må pumpe fordi du må bli kvitt melk uten å kaste det er jo fint å bruke fryser da. Ammehjelpen sin guide er helt topp, det var bibelen vår i spebarnstiden. Anonymkode: f920e...25d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå